قانون جابجایی فوتسال جای گلایه ندارد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز از مسئولان سازمان لیگ فوتسال درخواست کرد تا نسبت به اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی این رشته اقداماتی را انجام بدهند تا دست تیم ها در نیم فصل و جایگزین کردن نفرات جدید بسته نماند.

قانون جابجایی فوتسال جای گلایه ندارد

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مصاحبه با خبرنگاران، در واکنش به این درخواست گفت: این قانون برای همه تیم ها یکسان است و جای گلایه وجود ندارد. اگر مسئله خیلی خاص و استثنایی پیش بیاید، باشگاه نامه ای را به هیات رئیسه می فرستد و ما آنرا به صورت موردی آنالیز می کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه ها ابتدای فصل در جذب بازیکنان و پر کردن سهمیه خود دقت نمی نمایند و وسط فصل از این صحبت ها مطرح می نمایند. این گلایه ها کم لطفی است.

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای کمالی سه بازیکن تیم فوتسال ارژن قید ادامه کار در این رشته را زده اند و این تیم را ترک نموده اند. کمالی از مسئولان سازمان لیگ درخواست نموده در سهمیه بازیکنانی که به این شکل قرارداد خود را یکطرفه فسخ می نمایند، تجدیدنظر گردد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در این خصوص هم گفت: بعید می دانم بازیکنی چنین کاری کند. با این حال تیم ارژن می تواند از سهمیه و جاهای خالی خود استفاده کند و جای گلایه نیست!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 373

به "قانون جابجایی فوتسال جای گلایه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جابجایی فوتسال جای گلایه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید