قطع پرواز های میان روسیه و ترکیه به دلیل شدت یافتن همه گیری کرونا

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون نخست وزیر روسیه اعلام نمود به دلیل شدت یافتن همه گیری کووید 19 در ترکیه، به مدت 45 روز پرواز ها به این کشور قطع می گردد.

قطع پرواز های میان روسیه و ترکیه به دلیل شدت یافتن همه گیری کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش، روسیه پرواز های میان این کشور با ترکیه را به مدت 45 روز قطع کرد.

بر این اساس، تاتیانا گولیکووا، معاون نخست وزیر روسیه در کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص اظهار داشت: در چارچوب تصمیمات مرکز مبارزه با ویروس کرونای روسیه و با توجه به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در ترکیه همه پرواز های مسافری از ترکیه به این کشور و بالعکس از تاریخ 15 آوریل تا اول ماه ژوئن قطع خواهد شد.

وی اضافه نمود: تا اطلاع ثانوی پرواز میان استانبول و مسکو دو روز در هفته و فقط برای بازگرداندن شهفرایندان روس و آن دسته از اتباع روسیه که در کار ساخت نیروگاه هسته ای آک کویو فعالیت دارند انجام خواهد گرفت.

گولیکووا گفت: این تصمیم روسیه در صورتی که تغییری مثبت در فرایند شیوع در ترکیه صورت گیرد قابل تجدید نظر خواهد بود.

این در حالی است که سازمان شرکت های هواپیمایی غیرنظامی ترکیه دو روز قبل خبر های مربوط به قطع 45 روزۀ پرواز ها میان روسیه و ترکیه را تکذیب نموده بود. در همین حال، وزیر بهداشت ترکیه گفت: با مثبت شدن آزمایش کرونایی 54 هزار و 562 نفر در شبانه روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به 3 میلیون و 903 هزار و 573 نفر رسید.

وی اضافه نمود: با جان باختن 243 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته شمار جانباختگان هم به 34 هزار و 182 نفر رسید. تا به امروز 3 میلیون و 372 هزار و 629 بیمار کرونایی هم بهبود یافته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1619

به "قطع پرواز های میان روسیه و ترکیه به دلیل شدت یافتن همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع پرواز های میان روسیه و ترکیه به دلیل شدت یافتن همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید