لزوم افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در تهران

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، حجت نظری در مراسم رونمایی از 300 دوچرخه هوشمند که صبح امروز در منطقه دو شهرداری تهران برگزار گردید، گفت: شهر هوشمند یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه تمامی مدیران قرا ر بگیرد و در واقع چاره ای نداریم جز اینکه به سمت استفاده از امکانات و تجهیزات هوشمند برویم.

لزوم افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در تهران

نظری با بیان اینکه شهروندان تهرانی شایسته استفاده از بهترین امکانات هستند، اظهارکرد: مدیریت شهری در صدد تامین امکاناتی است تا شرایط شهروندان را بهبود بخشد و به طور قطع استفاده از دوچرخه های هوشمندی که تحت عنوان بیدود فعالیت می نمایند، تاثیر قابل توجهی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا خواهد داشت البته نباید استفاده از این دوچرخه ها در چند نقطه محدوده وجود داشته و تعداد آن نیز محدود باشد.

وی با بیان اینکه به ما قول داده شده تا این طرح در سایر مناطق تهران نیز اجرایی گردد، گفت: اگر از اینگونه طرح ها حمایت گردد و مدیریت شهری موانع موجود را رفع کند می توان به کاهش استفاده از خودروهای شخصی امیدوار بود.

نظری درباره راه اندازی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری نیز گفت: این مساله مکرراً از سوی شهروندان و کنشگران حوزه پیاده روی و دوچرخه سواری مطرح شده و ما نظرات بسیاری از شهروندان در این خصوص را مطرح نموده ایم. باید مسیرهای دوچرخه سواری در تهران افزایش یافته و در اکثر معابر به خصوص معابر پرترافیک و غیرشیبدار شهر چنین مسیرهایی تعبیه گردد ما نیز این موضوع را سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منتقل نموده ایم و تا جایی که من اطلاع دارم آنها در حال آنالیز این مساله هستند و امیدوارم که به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 76

به "لزوم افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم افزایش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید