لغو تشخیص چهره اتوماتیک فیس بوک، حذف بیش از یک میلیارد چهره ذخیره شده

به گزارش مجله بیزبینگ، امروز فیس بوک با اعلام اینکه سیستم اتوماتیک برچسب گذاری چهره خود را که به وسیله تشخیص چهره کار می نماید، خاموش می نماید که دنیا را شوکه نموده است. این سیستمی است که بر اساس چهره هایی که می بیند، تشخیص می دهد که چه کسی در عکس ها حضور دارد.

لغو تشخیص چهره اتوماتیک فیس بوک، حذف بیش از یک میلیارد چهره ذخیره شده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، افرادی که قبلاً استفاده از آن را انتخاب نموده اند، دیگر به طور اتوماتیک در عکس ها و ویدیو ها شناسایی نمی شوند و فیس بوک بیش از یک میلیارد الگوی تشخیص چهره فردی را حذف خواهد نمود.

فیس بوک سیستم برچسب گذاری تشخیص چهره را خاموش می نماید و بیش از یک میلیارد چهره ذخیره شده را حذف می نماید و این بدان معناست که چهره افراد دیگر به طور اتوماتیک در خاطرات، عکس ها یا ویدیو ها شناسایی نمی گردد و شما نمی توانید دوباره آن را روشن کنید.

این شرکت می گوید که همچنان افراد را تشویق می نماید تا پست ها را به صورت دستی برچسب گذاری نمایند، اما فرآیند اتوماتیک دیگر اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این، متن جایگزین اتوماتیک، که توضیحات تصویر را برای افراد نابینا ایجاد می نماید، دیگر نام افراد را در عکس های شناسایی شده شامل نمی گردد.

همه این ها در هفته های آینده اتفاق می افتند، و فیس بوک می گوید که این کار را انجام می دهد، زیرا ما باید موارد استفاده مثبت برای تشخیص چهره را در مقابل نگرانی های رو به رشد اجتماعی بسنجیم، به ویژه که تنظیم نماینده ها هنوز قوانین روشنی ارائه ننموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2202

به "لغو تشخیص چهره اتوماتیک فیس بوک، حذف بیش از یک میلیارد چهره ذخیره شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تشخیص چهره اتوماتیک فیس بوک، حذف بیش از یک میلیارد چهره ذخیره شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید