محرومیت الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا منتفی است

به گزارش مجله بیزبینگ، با اعلام نایب رئیس کمیته مسابقات AFC، حذف الهلال عربستان از لیگ قهرمانان 2021 آسیا منتفی است.

محرومیت الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا منتفی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالخالق مسعود نایب رئیس عراقی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین صحبت های خود، حذف الهلال از آسیا را منتفی دانست.

مسعود گفت: همانطور که می دانید، مسابقات لیگ قهرمانان 2020 آسیا در شرایط بحران ویروس کرونا برگزار گردید و به همین دلیل ما باشگاهی مانند الهلال سعودی، قهرمان دوره 2019 را داشتیم که با شرایط بسیار سختی روبرو شد و باعث خروجش از مسابقات شد. همچنین باشگاه جوهر دارالتعظیم مالزی و الوحده امارات که برخورد با آنها استثنایی است و مطابق معمول نیست؛ آنطور که برای مجازات باشگاه ها و محرومیت دو ساله آنها می گردد.

نایب رئیس کمیته مسابقات AFC با اشاره به کرونایی بودن اعضای تیم الهلال تاکید نمود: تقریباً همه اعضا اتفاق نظر داشتند که بحث باشگاه الهلال به کمیته انضباطی ارجاع نگردد. ابراهیم القاسم عضو سعودی کمیته مسابقات هم کوشش زیادی برای آگاهی دادن به همه اعضا درباره اتفاقات اتفاق افتاده انجام داد. او با مدارک و شواهد شرح داد که الهلال تحت چه مسئله ای قرار گرفته است تا از ارجاع مجازات به کمیته انضباطی جلوگیری کند.

مسعود یادآور شد: شرایط باشگاه الهلال سزاوار همدردی و بودن در کنار آن است! کمیته مسابقات هم آنچه را که توافق شده بود، به عنوان روال اداری به کمیته اجرایی ارسال کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1493

به "محرومیت الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید