مدل کمد دیواری و شلف در اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب

به گزارش مجله بیزبینگ، آیا تابحال از خود سوال نموده اید که چرا دکوراسیون خانه هایی که در اینترنت یا مجله های معماری و منزل می بینید اینقدر مرتب و بدون کوچکترین اشتباهی بنظر میرسند؟ استفاده هوشمندانه از مدل کمد دیواری و شلف های مجتمع و پنهان شونده، می تواند پاسخ درستی برای این سوال باشد. زیرا با پنهان کردن تمام وسایل اضافی که دکوراسیون خانه را نامرتب و بهم ریخته نشان می دهند، همواره فضایی مرتب و زیبا در خانه خود خواهید داشت.

مدل کمد دیواری و شلف در اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب

این ترفند البته فقط مختص این روزها نیست بلکه در گذشته های دور هم از انواع کمد و شکاف های دیواری که پرده ای نازک آن را استتار می کرد جهت قرار دادن وسایل اضافی استفاده می شد. اما امروز با دگرگونی کامل تمامی جنبه های زندگی، این تغییرات اساسی حتی به کمدهای دیواری و انواع شلف ها هم رسوخ نموده و می توان برترین و زیباترین مدل ها را در ابعاد مختلف و رنگ های بسیار دلربا مشاهده کرد. طرح ها آنچنان بکر و زیبا هستند که می توان به راحتی صدها مدل کمد دیواری و شلف را خرید و مورد استفاده قرار داد از جمله کمدهای دیواری و توکار.

اگرچه کتابخانه های ایستاده و کابینت های مستقل در این زمینه می توانند موثر واقع شوند اما استفاده هوشمندانه از کمد های دیواری مجتمع که از طراحی مدرن بهره می برند بیشترین کارایی و بازدهی را خواهد داشت. این مدل کمدها به خاطر اینکه جزئی از طراحی و معماری داخلی خود ساختمان حساب می شوند حتی اگر توکار هم نباشند، بسیار زیبا و صد البته سودمند واقع می شوند. خانه هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد هر کدام روش بخصوصی را در استفاده از این کمدهای دیواری مدرن در پیش گرفتند و به همین علت نتیجه کار نهایی کاملا منحصربفرد از آب درآمده است. (انواع مدل کتابخانه مدرن و چوبی - کتابخانه خانگی شیک و عظیم)

می توان چنین طرح هایی را به اسم مکمل برای زیباسازی منزل مورد استفاده قرار داد. حتی گاهی زیبایی و مجذوب کنندهیت انواع مدل کمد دیواری و شلف آنچنان بالاست که خود تبدیل به یک عنصر مرکزی جهت جذب نگاه ها و زیباسازی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی منزل می گردد.

در تصاویر می توان کمد و شلف های متنوعی را مشاهده نمود که هم به صورتی کاملاً برجسته موجب زیباسازی فضای داخلی شده اند و هم با توجه به طرح و رنگ و مدل آنها، کاملاً در معماری و دکوراسیون داخلی منزل غرق شده اند. این زیبایی در انواع مدل شلف و کمد دیواری می تواند مجذوب کنندهیت و زیبایی منزل را دوچندان نماید.

همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید این آپارتمان مدرن از سایه های آبی و رنگ های گرمسیری در دکوراسیون داخلی خود استفاده می نماید اما چیزی که بلافاصله در این خانه جلب توجه می نماید دیوار عظیمی است که آشپزخانه را از هال ورودی در سمت چپ جدا می نماید. این دیوار حجیم آبی رنگ در اصل همان کمدهای دیواری توکار هستند که علاوه بر فراهم کردن فضای زیاد برای ذخیره سازی در آشپزخانه و هال ورودی، از طراحی بسیار زیبایی هم بهره می برند که به شیکی کل دکوراسیون خانه افزوده است.

اینگونه ایده ها را می توان در منازلی با هر گونه طراحی مورد استفاده قرار داد فقط ممکن است از نظر حجم و ابعاد کمد دیواری توکار و مدرن کمی با هم متفاوت باشند؛ دنیای مجذوب کننده و البته قدرتمند طراحی، کاری نموده که می توان هر طرحی را برای هر فضایی پیاده سازی کرد! البته با کمی دستکاری و شاید هم تغییرات اساسی در شکل و فرم و فضا.

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1810

به "مدل کمد دیواری و شلف در اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کمد دیواری و شلف در اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید