مسی- منچستر سیتی و شایعاتی که تمام نمی گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، برخلاف شایعات روز های گذشته ESPN مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی کماکان شرایط جذب لیونل مسی را دنبال می نماید.

مسی- منچستر سیتی و شایعاتی که تمام نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی روزهای گذشته بود که سمرا هانتر، خبرنگار حوزه لالیگا ادعای عجیبی را عنوان کرد و مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی از جذب لیونل مسی دست کشیده و به نوعی دیگر به دنبال نهایی کردن این انتقال نیست. این خبرنگار ادعا کرد که از یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه انگلیسی به این موضوع پی برده است.

در همین حال امروز ایندیپندنت در گزارشی از هافبک خلاق باشگاه استون ویلا یعنی جک گریلیش به عنوان گزینه اصلی پپ گواردیولا برای تقویت تیمش نام برد تا به نظر برسد که انتقال لیونل مسی به جمع سیتیزن ها تقریبا منتفی شده و حتی خود سرمربی کاتالان نیز به آن فکر می نماید.

با این حال به نظر می رسد که شایعات پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی تمامی ندارد زیرا در همین ارتباط ESPN مدعی شده تیم انگلیسی همچنان امیدوار است که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرد و هیچ گونه پشیمانی در کار نیست. طبق این گزارش تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچستر سیتی نیز می تواند به آنها در راه جذب برنده شش باره توپ طلا یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1369

به "مسی- منچستر سیتی و شایعاتی که تمام نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی- منچستر سیتی و شایعاتی که تمام نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید