معرفی تعدادی از برترین جاهای تهران برای برف بازی

به گزارش مجله بیزبینگ، نمناک/ این خبر پیرامون معرفی تعدادی از برترین جاهای تهران برای برف بازی برای شما نگارش شده است.

معرفی تعدادی از برترین جاهای تهران برای برف بازی

پیست اسکی آبعلی

پیست اسکی آبعلی از قدیمی ترین پیست اسکی تهران و از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی است که می توانید از اوایل دی تا اواخر اسفند به این پیست بروید. این پیست دارای تله کابین، تله سیژ و هشت تله اسکی مدرن است.

پیست اسکی برف شمشک

پیست اسکی شمشک از منطقه ها خوب تهران برای برف بازی است که در سال 1337 در روستای شمشک به بهره برداری رسیده و در فاصله 57 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است. این پیست دارای 2 تله اسکی چکشی، 2 تله سیژ و 3 تله اسکی است.

پارک ملت

پارک ملت یکی از پارک هایی تهران است که در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهارراه نیایش واقع شده است. در این پارک میتوان به برف بازی و دیگر سرگرمیات مناسب روزهای برفی پرداخت. در فصل زمستان و روزهای برفی این پارک برای عکس گرفتن و نقاشی کردن مناسب است. در کنار این پارک یکی از پردیس های سینمایی قرار گرفته است.

پارک پردیسان

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی، پارک پردیسان تهران است که بین اتوبان شهید همت و شهید حکیم قرار گرفته و یکی از زیباترین منطقه ها تهران برای برف بازی است. در پارک پردیسان می توانید روی برف های سپید با تیوپ سر بخورید و برف ها را گلوله کنید و آدم برفی درست کنید. مسیرهای دسترسی به پارک پردیسان آسان است و این پارک به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب نزدیک است.

پارک آب و آتش

از مکان های دیدنی در فصل زمستان، پارک آب و آتش و پل طبیعت است. در این منطقه زیبا می توانید به برف بازی بپردازید و از زیبایی های آن در زمستان لذت ببرید. این پارک در میدان ونک اتوبان شهید حقانی بعد از چهارراه دنیا کودک واقع شده است.

بیشتر بخوانیدبوستان آب و آتش تهران؛ تعامل میان دو عنصر اصلی در یک پارکپل طبیعت تهران | نماد این روزهای شهر تهران

بام تهران

یکی از برترین و زیباترین نقاط تهران برای روزهای برفی، بام تهران است که در بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال قرار گرفته است و می توانید در آنجا به برف بازی بپردازید. این منطقه کوهستانی است و از مرتفع ترین نقطه شهراست که می توانید از برف بازی و سر خوردن روی برف های آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدبام تهران دقیقا کجاست؟ | با سرگرمیات بام تهران خوشگذرانی کنید

پارک پرواز

پارک پرواز، پارکی زیبا در شهرک مخابرات است که روی تپه های ارتفاعات شمال غرب تهران واقع شده است و مکانی زیبا برای برف بازی برای برف دوستان و اهل سرگرمی است. این پارک در یک روز برفی رویایی و خلوت است و شما می توانید عکسهای زیبایی را در این پارک بگیرید.

بوستان تبادل نظر

یکی دیگر از بوستان های زیبای شهر که برای برف بازی بسیار مناسب است، پارک تبادل نظر می باشد که در حاشیه بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است. این پارک مکانی برای تبادل نظرهای به یاد ماندنی و خاطره انگیز در زمستان است.

پارک ساعی

پارک ساعی با مساحتی حدود 12 هکتار در خیابان ولیعصر واقع شده است که یکی از زیباترین پارک ها در زمستان است. در این پارک زیبا می توانید برف بازی کنید و به ساخت آدم برفی با دوستانتان بپردازید.

بیشتر بخوانیدپارک ساعی در تهران | پارکی از جنس آرامش

پارک جمشیدیه

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی پارک جمشیدیه است که در انتهای خیابان نیاوران واقع شده است. در این پارک زیبا دریاچه، آبشار و آبنماهای سنگی وجود دارد که طراحی آن به وسیله کامران دیبا انجام شده است.

بیشتر بخوانیدپارک جمشیدیه کجاست | ریه تنفسی مرکز آلوده ایران

بوستان باغ ایرانی

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی بوستان باغ ایرانی است که در خیابان شیخ بهایی شمالی 20 متری پیروزان وجود دارد.

بیشتر بخوانیدبوستان باغ ایرانی در تهران؛ نعمتی در میان آسمان خراش ها

پارک لاله

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی، پارک لاله است که در بلوار کشاروز تقاطع خیابان کارگر شمالی واقع شد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2049

به "معرفی تعدادی از برترین جاهای تهران برای برف بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از برترین جاهای تهران برای برف بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید