معرفی هتل های گوا

به گزارش مجله بیزبینگ، با هتل های گوا آشنا شوید

تور گوا یکی از محبوب ترین تورهای هند است. در این یادداشت با معرفی هتل های گوا میتوانید برای سفرتان به این ایالت زیبا و دوست داشتنی هند مناسب ترین هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. سواحل بی نظیر، تفریحات بیشمار و فرهنگ مردم گوا که ترکیبی از فرهنگ پرتغالی و هندی ست این ایالت هند را ایالتی متمایز می نماید. اگر قصد سفر به گوا را دارید با خبرنگاران همراه باشید و با هتل های گوا آشنا شوید:

معرفی هتل های گوا

Resort rio

هتل 5 ستاره و لوکس ریزورت ریو، با باغهایی سرسبز و فضایی مدرن، اتاق های دلباز و 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل باگا میزبان مسافران گواست.

ریزورت ویو با دو استخر، چند رستوران و کافه و سالن زیبایی و یکی از بزرگترین سالن های کنفرانس گوا یکی از بهترین هتل های این ایالت است.

COUNTRY INN & SUITES

هتل 4ستاره کانتری این اند سوئیتز با 8 دقیقه پیاده روی تا ساحل، اتاق هایی با پنجره های بزرگ و کفپوش چوبی، استخری زیبا در فضای باز و سالن بدنسازی مکانی مناسب برای اقامتی آرام در گواست.

PARK REGIS GOA

هتل 5 ستاره پارک رگیس گوا محل مناسبی است که بعد از یک روز شلوغ در آن اقامت داشته باشید و آرامش را تجربه کنید. اتاق های شیک و زیبا، استخر، سالن بدنسازی و رستوران این هتل اقامتی دلچسب را برای مهمانان رقم خواهد زد.

ACACIA RESORT

برای رسیدن به ساحل کاندولیم از هتل 4 ستاره آکاسیا ریزورت کمتر از 6 دقیقه پیاده روی کافی است. استخر در فضای باز، رستورانی با غذاهای هندی وترکی و کبابی، ارائه امکانات برای برگزاری جسات، امکان اجاره ماشین و پارکینگ رایگان بعضی از امکانات این هتل است.

Chances Resort & Casino

با اقامت در این هتل 4 ستاره فقط سه دقیقه تا ساحل فاصله خواهید داشت و با طی فقط 8 کیلومتر به پانجیم، پایتخت گوا، خواهید رسید. مهمانان میتوانند از استخر روباز، سالن بدنسازی، آبگرم، رستوران و خوراکی هایی که کنار استخر سرو می گردد استفاده نمایند.

Pride Sun Village Resort & Spa هتل پراید سان ویلیج گوا

این هتل 4 ستاره در نزدیکی یکی از محبوب ترین بازارهای شب منطقه قرار گرفته است و شما با 12 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به ساحل برسید. سوییت های این هتل فضای خواب و فضای نشیمن دارند. این هتل امکاناتی برای ریلکس کردن هم در اختیار مهمانانش قرار می دهد. استخر رو باز و استخر غواصی با مربی، سالن ورزشی و آب گرم و اتاق بازی و اجاره خودرو از خدمات پراید سان ویلج هتل است.

Sandalwood Hotel & Retreat

هتل 4 ستاره سندل وود فقط 6 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. بالکن های خصوصی و تهویه مطبوع و سرویس 24 ساعته اقامت در اتاق های این هتل را لذت بخش می نماید. مهمانان این هتل می توانند از سالن ورزشی و اتاق بازی استفاده نمایند. رستوران هتل غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی را سرو می نماید.

LA GULIS COURT

در اقامت در این هتل سه ستاره، مهمان نوازی پرتقالی-گوایی را تجربه خواهید کرد. این هتل فاصله کمی با پایتخت گوا دارد. دسترسی لا گولیس کورت به بازارهای محلی و سواحل معروف گوا بسیار خوب است. در این هتل برای آسایش مهمانان رستوران، سالن بدنسازی، کافی شاپ و فروشگاه تعبیه شده است.

NA GOA GRANDE

در این هتل 4 ستاره احساس می کنید که در خانه خودتان هستید. در این هتل چند دقیقه با ساحل فاصله دارید و اقامت در این هتل با دو رستوران این هتل، استخر روبار و بوفه تعطیلات خوبی را براستان رقم خواهد زد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 542

به "معرفی هتل های گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید