مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت در همدان

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/همدان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اعمال جریمه از 30 تا 90 هزار تومان برای افرادی که روز طبیعت از منزل خارج می شوند.

مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت در همدان

حسین بشری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعلام شده برای مناطق مختلف استان همدان و در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهایی که در این مناطق حضور یا توقف داشته باشند، جریمه خواهند شد.

وی اضافه نمود: نیروی انتظامی برای ورود به محل هایی که ورود ممنوع هستند، در شهرهای عظیم مثل همدان 90 هزار تومان و سایر شهرها 50 هزار تومان اما برای توقف در محل های مطلقا ممنوع برای شهرهای عظیم 40 هزار تومان و سایر شهرها 30 هزار تومان در نظر گرفته است.

بشری تاکید نمود: از مردم درخواست داریم برای جلوگیری از انتشار کروناویروس در روز سیزدهم فروردین ماه، از منازل خود خارج نشوند و با پیوستن به پویش در خانه بمانیم کمکی به کادر درمانی بیمارستان ها داشته باشند و با این کار قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی آنها اعلام نمایند.

وی بیان نمود: توقف در حاشیه تمامی پارک ها و تفرجگاه های استان همدان در روز طبیعت ممنوع بوده و در صورت توقف، توسط ماموران قبض جریمه صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 924

به "مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات سخت انتظامی در روز طبیعت در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید