موسیقی در آذر 97؛ مجید خراط ها و خطر نابینا شدن ، وقتی مدیر بنیاد رودکی برای شفافیت پای تخته می رود

به گزارش مجله بیزبینگ، مهمترین رویداد های موسیقیایی آذر 97 را در گزارش زیر مشاهده کنید.

موسیقی در آذر 97؛ مجید خراط ها و خطر نابینا شدن ، وقتی مدیر بنیاد رودکی برای شفافیت پای تخته می رود

به گزارش خبرنگار ، در این گزارش به اتفاقاتی که در آذر 97 در عرصه موسیقی کشورمان رخ داد، اشاره می کنیم.

وقتی مدیر بنیاد رودکی برای شفافیت بیشتر پای تخته می رود

اواسط آذر ماه بود که علی اکبر صفی پور مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شد و مورد نقدها فراوانی نهاده شد. به همین دلیل صفی پور در آخر این هفته نشست رسانه ای برگزار کرد و به تشریح فعالیت های اقتصادی بنیاد رودکی در دوران ریاست خود پرداخت.

سپس صفی پور برای شفاف سازی بر روی تخته تمامی فعالیت های اقتصادی و دریافتی های بنیاد رودکی را برای اصحاب رسانه نوشت.

لغو کنسرت راک در برج آزادی

رئیس برج آزادی در یک نامه اعلام نمود که تا اطلاع ثانوی کنسرت راک در این مکان فرهنگی برگزار نمی گردد.

پس از پیگیری های خبرنگار خبرنگاران، معین شد که علت این تصمیم، نامناسب و نامتعارف بودن فضای کنسرت راک و نوازندگان آن بود. به همین دلیل کنسرت دگردیس در برج به رهبری فرشاد رمضانی برگزار نمی گردد.

کوشش کردیم که در این باره با علی ترابی مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نعمت الله خاتمه ریاست برج آزادی تبادل نظر کنیم، اما ترابی حاضر به مصاحبه نشد و رئیس برج آزادی هم که گفته بود در جلسه است و دقایقی دیگر تبادل نظر می نماید، تلفن همراهش را از دسترش خارج کرد و حاضر به پاسخ گویی نشد. به نظر می رسد که مسئولان حاضر نیستند مسئولیت این اتفاق را بپذیرند.

واکنش جالب بهنام بانی به شوخی با او در فضای مجازی

بعضی از خوانندگان و موزیسین ها در بازی فوتبال هنرمندان آبی و قرمز که آذر ماه برگزار گردید، حضور داشتند .

بهنام بانی هم یکی از کسانی بود که در لباس استقلال به میدان رفت. او در دقایق خاتمهی گُل پیروزی استقلالی ها را زد که خوشحالی بعد از گُل او سوژه فعالان فضای مجازی شد.

بانی واکنش جالبی را به این حواشی داشت و تصویر زیر را در اینستاگرامش گذاشت.

او درباره این دیدار خیریه به خبرنگار خبرنگاران گفت: خدا را شکر دیدار مهیجی بود؛ هوا هم که عالی بود (با توجه به آلودگی شدید هوا می خندد). با توجه به اینکه درگیری کاری نداشتم، دعوت دوستان را پذیرفتم و چند دقیقه بازی کردم که امیدوارم موجب شادی بچه های معلول شده باشم. من فوتسالیست بودم اما درگیری های کاری و چند کیلو اضافه وزن موجب شد که کمتر پا به توپ شوم. مدتی است که بازی ننموده ام و به دلیل همان مشغله های کاری در تمرینات دوستان هنرمند، حاضر نشدم اما تا جایی که بتوانم سعی می کنم در این دیدار ها حضور داشته باشم.

نوای خرم در تالار وحدت

مراسم اختتامیه جشنواره نوای خرم پنجشنبه شب در تالار وحدت برگزار گردید. در این مراسم از برگزیدگان تقدیر شد.

مجید خراطها و خطر نابینا شدن

کم سو شدن و سوزش شدید چشمان مجید خراطها خواننده پاپ کشورمان، سوژه رسانه ها و شبکه های مجازی در آذر ماه بود. برادر خراطها در این باره می گفت مجید چند روز پیش حتی تا شعاع یک متر را هم نمی توانست، ببیند.مجید خراطها برای دور شدن از اشعه و آلودگی هوای تهران به شمال کشور سفر نموده و موقتاً در آنجا ساکن است.

پس از انجام مراحل درمانی، اوضاع بینایی خراط ها بهبود پیدا کرد و او حتی چند کنسرت پیش از شروع سال جدید در تهران و شهرستان ها برگزار کرد.

بازگشت حامد همایون به روی استیج پس از 9 ماه

کنسرت حامد همایون شامگاه چهارشنبه 28 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید. این خواننده 9 ماه پیش آخرین کنسرتش را روی صحنه برد و با انتشار دو قطعه با نام های پرسه و خلسه مجدد به عرصه موسیقی پاپ بازگشت.

خواننده آلبوم دوباره عشق با اجرای قطعه نیمه من، کار خود را شروع کرد و بعد از آن قطعه پرسه همراه با ویدئوی آن اجرا شد.

همایون در صحبت های ابتدایی خود گفت: خیلی خوشحالم که پس از 9 ماه به دیدارتان آمدم. امیدوارم بهترین شب زندگی ام امشب رقم بخورد.

آهنگ های باور و عشق ناب به شکل ریمیکس-ترکیبی، مردم شهر و مجنون، عاشق شدم رفت، دلواپسی و به چشمات قسم به شکل ریمیکس-ترکیبی، چنین کنم چنان کنم، حاکم احساس، خلسه همراه با ویدیو، می روم، دیوونگی، عاشقانه، بارون که زد، حس عاشقی همراه با الکل نگاه قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. این خواننده چتر خیس را ابتدا با دو نوازی گیتار الکتریک و گیتار و سپس با تمام ارکستر اجرا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 133

به "موسیقی در آذر 97؛ مجید خراط ها و خطر نابینا شدن ، وقتی مدیر بنیاد رودکی برای شفافیت پای تخته می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی در آذر 97؛ مجید خراط ها و خطر نابینا شدن ، وقتی مدیر بنیاد رودکی برای شفافیت پای تخته می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید