موفقیت یکی از طرح های برگزیده کارویا در جذب سرمایه مردمی

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران (پانا) - طرح ابتکاری یکی از شرکت دانش بنیان حاضر در دومین قسمت مسابقه تلویزیونی کارویا ، تنها در 11 ساعت پیروز به جذب سرمایه به روش تامین مالی جمعی شد.

موفقیت یکی از طرح های برگزیده کارویا در جذب سرمایه مردمی

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ روش تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) ابتکاری نو از سوی صندوق نوآوری است که امکان سرمایه گذاری عمومی در سودآورترین طرح های دانش بنیان را برای عموم مردم از جهت فرابورس فراهم کرده است. در این روش اصل پول سرمایه گذاران از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است.

برای این منظور مسابقه ای تلویزیونی با عنوان کارویا به همت صندوق نوآوری و با همکاری استودیو نوبین تولید شده است که طی آن 100 شرکت دانش بنیان در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند و طرح های خود را ارائه می کنند و در نهایت 24 شرکت از طریق داوران انتخاب خواهند شد تا از طریق سکوهای تامین مالی جمعی مردم بتوانند در طرح های این شرکت ها سرمایه گذاری کنند.

در دومین قسمت از مسابقه تلویزیونی کارویا، شرکت دانش بنیان بلورآزمای سنجش نور با طرح ابتکاری خود با رأی داوران، از میان پنج تیم شرکت کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب و این طرح جهت سرمایه گذاری عموم مردم روی سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد قرار گرفت.

پس از قرار گرفتن طرح برتر در سکوی کارن کراد، به فاصله 11 ساعت از انتها پخش دومین قسمت مسابقه تلویزیونی کارویا از شبکه اول سیما، سرمایه مورد نیاز این طرح با مشارکت 58 سرمایه گذار اعم از 55 سرمایه گذار حقیقی با میانگین سرمایه گذاری 14 میلیون و 100 هزار تومان و سه سرمایه گذاری حقوقی با میزان سرمایه گذاری 86 میلیون و 200 هزار تومان تامین شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2063

به "موفقیت یکی از طرح های برگزیده کارویا در جذب سرمایه مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت یکی از طرح های برگزیده کارویا در جذب سرمایه مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید