هادی ساعی عضو نو کمیته توسعه فدراسیون جهانی

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو پس از انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه WT از وی به عنوان سرمایه ارزشمند تعبیر کرد.

هادی ساعی عضو نو کمیته توسعه فدراسیون جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران، هادی ساعی را به عنوان عضو نو کمیته توسعه فدراسیون دنیای انتخاب و معرفی کرد.

در این نامه که اهداف فدراسیون دنیای تشریح شده، آمده است که هادی ساعی از میان 480 نفر تا انتها مسابقات دنیای 2025 برای عضویت در این کمیته انتخاب شده است. رئیس فدراسیون دنیای خطاب به هادی ساعی عنوان داشت؛ شما یک سرمایه ارزشمند برای فدراسیون دنیای تکواندو هستید و خود را وقف آن خواهید کرد. پیشاپیش از شما تشکر می کنم و مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم.

متن نامه به توضیح ذیل است:

جناب آقای هادی ساعی/ عضو کمیته توسعه فدراسیون دنیای

جناب آقای ساعی از این که خود را صرف و وقف ورزش محبوب تکواندو، کرده اید، از شما سپاسگزاری می نمایم.

در طی سال های متمادی، فدراسیون دنیای تکواندو به صورت مستمر در جهت فزونی در داخل و خارج از زمین مسابقه کوشش کرده است. همان طور که اطلاع دارید، فدراسیون دنیای تکواندو در جنبش المپیک و پارالمپیک به واسطه حکمرانی مطلوب، یکپارچگی، بازی جوانمردانه و تعهد نسبت به اهداف بشر محبت آمیز و توسعه اجتماعی اعتبار کسب کرده و شناخته شده است. چنین سطوحی از تعالی در تمام سطوح ساختار سازمانی فدراسیون دنیای تکواندو، مورد انتظار ما خواهد بود.

هدف فدراسیون دنیای تکواندو در سال های آینده، تقویت جایگاه خود به عنوان یک رشته ورزشی المپیکی و پارالمپیکی شامل فضای مجازی، معروفیت و اعتبار به واسطه حاکمیت و پایداری بی عیب و نقص خود و بعلاوه تداوم تعهدمان در یاری به پناهجویان و آوارگان به وسیله تکواندو است.

هدف من این است که فدراسیون تکواندو دنیای به عنوان یکی از معتفزونین فدراسیون های بین المللی در سطح دنیا شناخته گردد. در این راستا، پس از آنالیز دقیق بیش از 480 درخواست نو و بعلاوه درخواست های اعضای فعلی، این افتخار را دارم که شما را به عنوان عضو کمیته توسعه از تاریخ این حکم انتصاب در سال 2023 تا انتها مسابقات دنیای تکواندو 2025 منصوب نمایم.

معتقدم که شما یک سرمایه ارزشمند برای فدراسیون دنیای تکواندو خواهید بود و خود را وقف آن خواهید کرد. پیشاپیش از شما تشکر می کنم و مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم.

بیایید با صلح در فکر، تکواندو در دل به آینده نگاه کنیم.

با احترام چونگ وون چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2295

به "هادی ساعی عضو نو کمیته توسعه فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی ساعی عضو نو کمیته توسعه فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید