هتل منج از هتل های 4 ستاره شهر پاریس ، عکس

به گزارش مجله بیزبینگ، در واقع این هتل بین باغ گیاهان و کلیسای نوتردام بنا شده است. یک مکان فوق العاده خوب و ایده آل برای زندگی در پاریس و دسترسی به نقاط مختلف این شهر. در مجموع، از هر زاویه ای که به این هتل نگاه کنید، رفاه و راحتی بسیار خوبی می توانید برای خودتان در اتاق های آن متصور شوید.

هتل منج از هتل های 4 ستاره شهر پاریس ، عکس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اتاق های هتل منج پاریس

اتاق های هتل منج پاریس با امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت بی سیم رایگان، محیط دلنشینی برای استراحت مهمانان خود به وجود آورده اند. جالب است بدانید که شما بعد از گشت و گذار در شهر پاریس و تماشای زیبایی های این شهر، هنگامی که با خستگی به اتاق خودتان باز می گشت، حمامی اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در این اتاق ها آماده استفاده شما خواهد بود.

سرویس های هتل منج پاریس

کارکنان توانمند و دقیق هتل منج پاریس با ارائه سرویس هایی از قبیل رزرو بلیط ورودیه مکان های توریستی شهر، اتوی لباس ها، نظافت روزانه، حمل و نقل به فرودگاه و صندوق امانات، فرایند اقامت مهمانان را بسیار ساده تر و راحت تر نموده اند. اگر شما همراه با خانواده و فرزندان خودتان، با استفاده از سرویس نگهداری از بچه ها می توانید خیال خودتان را از بابت خوشگذرانی فرزند خودتان راحت کنید.

فعالیت در هتل منج پاریس

تماشای اجراهای زنده موسیقی، شرکت در کلاس های آشپزی و ثبت نام در تورهای پیاده روی و گشت و گذار در شهر از فعالیت هایی است که لذت بسیار زیادی به لحظات اقامت شما وارد خواهد نمود. علاوه بر این موارد، شما می توانید از سرویس کرایه دوچرخه نیز در هتل منج پاریس استفاده نمایید و با دریافت یک دوچرخه خوب، شهر زیبای پاریس را همزمان با فعالیت دوچرخه سواری مورد بازدید قرار دهید.

امکانات سلامتی و بهداشتی هتل منج پاریس

در هتل منج پاریس مرکز اسپا با خدمات متنوعی فراهم شده تا مهمانان از لحاظ بهداشتی و سلامتی هم با مساله خاصی روبرو نشوند. حمام سنتی این مرکز یکی از مکان هایی است که دیدنش برای شما اصلا خالی از لطف نخواهد بود. گفتنی است که با استفاده از سرویس ماساژ در مرکز اسپا هتل منج پاریس، خستگی روحی و جسمی چندین ماه کار و مشغله، در عرض چند دقیقه از شما دور خواهد شد. ناگفته نماند که مراقبت های پوستی مورد احتیاج برای صورت و بدن نیز در این مکان توسط متخصصان امر ارائه می گردد.

پذیرش هتل منج پاریس

بخش پذیرش هتل منج پاریس با فعالیت 24 ساعته خود، مهمانان را به بهترین شکل ممکن هدایت می نماید. این بخش علاوه بر معرفی بهترین رستوران ها، کافه ها و جاذبه های دیدنی در اطراف هتل، شما در امر رزرو بلیط کمک خواهد نمود. همچنین تنظیم تور و سرویس نگهداری از چمدان ها نیز از دیگر خدمات بخش پذیرش هتل منج پاریس به شمار می فرایند.

موقعیت مکانی هتل منج پاریس

هتل منج پاریس در نقطه ای از شهر واقع شده که دسترسی به اماکن پربازدید از آنجا در اسرع وقت میسر می گردد. جدا از این مورد، اطراف این هتل پر از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های متنوع است. در واقع، کافیست شما 5 دقیقه پیاده روی کنید و از این اقامتگاه فاصله بگیرید تا با مجموعه عظیمی از مکان های جذاب روبرو شوید. در ضمن، تعداد ایستگاه های اتوبوس و مترو هم در اطراف هتل رضایت بخش است.

اماکن نزدیک به هتل منج پاریس

فاصله هتل منج پاریس تا تماشاخانه آرن دو لوتس: 50 متر

فاصله هتل منج پاریس تا دانشگاه پیر و ماری کوری: 300 متر

فاصله هتل منج پاریس تا سالن تئاتر پارادیس لاتین: 400 متر

فاصله هتل منج پاریس تا بنای پانتئون: 500 متر

فاصله هتل منج پاریس تا باغ گیاهان: 600 متر

فاصله هتل منج پاریس تا کلیسای نوتردام: 1 کیلومتر

فاصله هتل منج پاریس تا باغ های لوکزامبورگ: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل منج پاریس تا موزه لوور: 2.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1223

به "هتل منج از هتل های 4 ستاره شهر پاریس ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل منج از هتل های 4 ستاره شهر پاریس ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید