هجوم هواداران رونالدو به سایت فیفا ، فدراسیون جهانی پست خاص در مورد مسی را پاک کرد! (طراحی سایت)

به گزارش مجله بیزبینگ، فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر واکنش طرفداران رونالدو، پست تمجیدی خود از برنده هفت توپ طلا را حذف کرد.

هجوم هواداران رونالدو به سایت فیفا ، فدراسیون جهانی پست خاص در مورد مسی را پاک کرد! (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، پس از انتها ضربات پنالتی ملاقات فینال جام دنیای 2022 قطر که با پیروزی تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل فرانسه و قهرمانی شان همراه شد، حساب رسمی فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، لیونل مسی را به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی کرد و در تمجید از این فوق ستاره 35 ساله نوشت: بحث GOAT (برترین بازیکن تمامی ادوار) حل شده است. جام قهرمانی اکنون بخشی از کلکسیون او است. میراث کامل شد. در روزی که آرژانتین سومین قهرمانی اش را در جام دنیای به دست آورد، لئو مسی برترین بازیکن زمین شد.

فیفا در این توئیت به نوعی مسی را به عنوان برترین بازیکن تاریخ معرفی کرد که این به مذاق طرفداران کریستیانو رونالدو خوش نیامد و آنها با ترتیب کارزاری علیه فدراسیون دنیای فوتبال موضع گرفتند که همین باعث شد تا بالاترین نهاد فوتبالی دنیا در ادامه این توئیت را از حساب کاربری خود حذف کند. طرفداران رونالدوی 37 ساله، فیفا را سیستمی تقلبی خوانده اند و معتقدند که این سیستم همیشه مقابل برنده پنج توپ طلا بوده است.

طرفداران این دو فوق ستاره فوتبال همیشه برسر اینکه از بین رونالدو و مسی کدامیک برترین بازیکن تمامی ادوار است، با یکدیگر بحث و جدل دارند.

توئیت حذف شده فیفا را در زیر مشاهده می کنید:

  • رونالدو در دوبی تیم جدیدش را انتخاب می نماید | تصمیم سرنوشت ساز کریس بعد از پیشنهاد هنگفت!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2220

به "هجوم هواداران رونالدو به سایت فیفا ، فدراسیون جهانی پست خاص در مورد مسی را پاک کرد! (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم هواداران رونالدو به سایت فیفا ، فدراسیون جهانی پست خاص در مورد مسی را پاک کرد! (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید