واکنش پرسپولیس به محرومیت سنگین آل کثیر، لایحه 4 صفحه ای دادیم

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه ملاقات حساس پرسپولیس ایران و النصر عربستان اقدام به محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر مهاجم گل زن پرسپولیس کرد. دلیل این محرومیت شادی گل آل کثیر در بازی با پاختاکور ازبکستان عنوان شده است.

واکنش پرسپولیس به محرومیت سنگین آل کثیر، لایحه 4 صفحه ای دادیم

علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در واکنش به این محرومیت در توئیتر خود نوشت:

کار خودشان را کردند. به خاطر هیچ و پوچ عیسی آل کثیر را محروم کردند آن هم برای 6 ماه. یک شادی گل ساده که سال ها انجامش می دهند و حتی در دو بازی قبل هم که گل زد آن را انجام داد. اما قبل از بازی با این تیم عربستانی، عیسی را محروم کردند.

دیروز AFC به باشگاه نامه زد که عیسی آل کثیر باید دلیل این خوشحالی بعد از گلش را شرح دهد. باشگاه بعد از مشورت با چند حقوقدان بلافاصله لایحه ای چهار صفحه ای تنظیم و در آن با اضافه کردن تمام عکس ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل های عیسی در سالهای قبل، تأکید کرد که این شادی گل از خیلی وقت پیش توسط عیسی انجام می شده و اصلاً و ابداً ارتباطی به مسائل نژادپرستانه یا توهین، بی احترامی به کسی یا قومی ندارد از طرف خود عیسی هم در این نامه اشاره شد که خوشحالی بعد از گلش به خاطر برادرزاده اش است و همواره گل هایش را به او تقدیم می نماید.

از آن گذشته عیسی این خوشحالی را نه فقط جلوی پاختاکور که بعد از گل زنی به شارجه و السد هم انجام داده بود. با وجود اینکه AFC خیلی راحت به عکس های این بازی دسترسی داشت باز هم در دفاعیه این باشگاه، این عکس ها گنجانده شد.

از همان اول هم می شد حدس زد که AFC با فشار زیاد یک کشور خواست که همواره قدرت عجیبی دارد و می خواهد نماینده اش به فینال برسد، تصمیم عجیبی بگیرد. واقعاً مسخره است. فعلاً نمی گردد بیش از این حرف زد. با این اتفاق خیلی بیشتر متحد شدیم. خدا با ماست.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین النصر و پرسپولیس از ساعت 18:30 در استادیوم جاسم بن حمد قطر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1278

به "واکنش پرسپولیس به محرومیت سنگین آل کثیر، لایحه 4 صفحه ای دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پرسپولیس به محرومیت سنگین آل کثیر، لایحه 4 صفحه ای دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید