وجود 40 هزار تاکسی فرسوده در مرکز؛ فرایند نوسازی جدی تر دنبال شود

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت که 40 هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد و عملکرد شهرداری در حوزه نوسازی تاکسی های فرسوده رضایت بخش نیست.

وجود 40 هزار تاکسی فرسوده در مرکز؛ فرایند نوسازی جدی تر دنبال شود

میثم مظفر در گفت وگو با پانا درخصوص شرایط نوسازی تاکسی های فرسوده در مرکز گفت: 40 هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران تردد دارند و شورای شهر به شدت از عملکرد شهرداری در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی ناراضی است و از حوزه حمل ونقل و سازمان تاکسیرانی انتظار داریم اهتمام جدی تری در این حوزه داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط نامناسب ناوگان تاکسیرانی مرکز گفت: از 78 هزار تاکسی شهر تهران بیش از 42 هزار تاکسی فرسوده است و آمار بسیار نامناسبی است. این تاکسی ها پیمایش بسیار بالایی در سطح شهر تهران دارند و در افزایش آلودگی هوای تهران تاثیرگذار هستند.

مظفر با بیان اینکه وقتی تاکسی فرسوده باشد کیفیت ارائه خدمات به شهروندان پایین می آید، گفت: رفتار راننده تاکسی متأثر از خودروی فرسوده است و ایمنی خودرو هم تحت تاثیر این فرسودگی است. لذا انتظار از شهرداری تهران این است که در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اقدام ویژه تری داشته باشد. بخشی از این نارضایتی هم ناشی از شرایط تورمی است که در حوزه خودرو ایجاد شده و دولت و وزارت کشور باید کمک کنند و تسهیلات ویژه تری برای تسهیل ناوگان تاکسیرانی ارائه دهند.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، دو خودروی پژو و سمندی که تحویل می شد متوقف شده و اکنون بحثی که مطرح می شود این است که دنا یا خودروهای دیگری جایگزین شود و هنوز مشخص تکلیف نشده و اندازه وام هم باید افزایش پیدا کند تا بتواند جوابگوی قیمت خودروی نو باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2151

به "وجود 40 هزار تاکسی فرسوده در مرکز؛ فرایند نوسازی جدی تر دنبال شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 40 هزار تاکسی فرسوده در مرکز؛ فرایند نوسازی جدی تر دنبال شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید