پرده برداری ساپینتو از تصمیم فوری اش برای استعفا ، در رختکن موهای خودم را می زنم!

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی تیم استقلال تهران در برنامه زنده تلویزیونی قول جالب توجهی به طرفداران این تیم داد.

پرده برداری ساپینتو از تصمیم فوری اش برای استعفا ، در رختکن موهای خودم را می زنم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ساپینتو، سرمربی استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بود و گفت وگوی جالب توجهی با میثاقی داشت. سرمربی استقلال از موضوعات مختلفی صحبت کرد و حرف هایش از دوران بازی و مصدومیت هایش به شرایط حال حاضر استقلال کشیده شد و از تصمیمش برای ترک استقلال گفت. ساپینتو که از برکناری آجرلو متاسف بود شرح داد که مدیرعامل سابق آبی ها او را از تصمیمش منصرف نموده است.

  • شایعه جنجالی با انتقال احتمالی مدافع استقلال به پرسپولیس! | یاغی نوی در راه است

آجرلو مرا از رفتن منصرف کرد

آقای دکتر آجرلو از اول خیلی شفاف بود. از اول می دانست که مدیریت و راه و روش من چجوری است. ایشان و من مسیری را رفتیم که هردو می خواستیم. کار کردن با ایشان خیلی ارزشمند بود و از اینجا برایشان بوسه می فرستم و متاسفم. دیروز با ایشان صحبت کردم و واقعا دوست داشتم با ایشان بروم. دیروز می خواستم بروم! وقتی یک مدیرعامل می آید و با شماست و می رود؛ شما باید به مدیران نو فرصت بدهید که انتخاب نمایند. من هم اینجوری هستم و خواهم بود. آقای آجرلو گفتند که نمی توانی بروی، باید بمانی و لطفا یاری کن این قهرمانی را ببریم. او مرد بزرگی است و فقط مردان بزرگ این کار را می توانند بنمایند. به خاطر ایشان نمی توانستم تیمم را تنها بگذارم.

به فتح الله زاده گفتم یک سری قوانین دارم

بازیکنان و هواداران ما خیلی خوب هستند. باعث تاسف است ولی نهایتا من را متقاعد کردند که بمانم. امروز هم با مدیران نو بودم. یک مدیرعاملی بودند که هفت قهرمانی داشتند و باشگاه را خوب می شناسد، باتجربه است و یک صحبت خیلی خوبی داشتیم. اول می خواستم قصد و نیت شان را بدانم. ایشان گفتند شما مربی من هستی و من می خواهم شما بمانی، من هم گفتم می خواهم بمانم ولی در قسمت مدیریتم یک سری قوانین دارم؛ مثلا نمی خواهم کادرفنی ام را عوض کنم، نمی خواهم کسی بیرون برود و نمی خواهم کسی اضافه گردد. الان فقط آرامش می خواهم.

گفتم شرایط مدیرعامل نو با آجرلو یکسان است

برخی وقت ها به بازیکنانم می گویم که آرام باشید و الان باشگاه این را احتیاج دارد. باشگاه های بزرگ، پرسپولیس، سپاهان و... همه مسائل دارند؛ نحوه ای که با مسائل روبرو می شوید و حل می کنید؛ مهم است. الان در شرایط خیلی خوبی هستیم و مدیرعامل نو با شرایط من موافقت کردند. من خیلی جدی هستم. گفتم یک بازی را برای عموم می توانیم آزاد کنیم که تماشاچی ها بیایند ببیند. گفتم مدیرعامل همواره می تواند در تمرینات حضور داشته باشد ولی شرایط با آقای آجورلو یکسان است. الان می خواهم تیمم خونسرد باشد و همان کادر ادامه دهد. او هم قبول کرد و من هم خیلی خوشحالم که با آنها کار می کنم و امیدوارم باهم کارهای بزرگی انجام دهیم.

باید با چهار امتیاز اختلاف در صدر باشیم

ساپینتو در مورد داوری گلایه داشت و در این زمینه گفت: من با تمامی داوران ارتباط خوبی دارم ولی تا الان با من منصف نبوده اند، نه با من نه با تیمم. در صدر جدول هستیم ولی اختلاف امتیاز بیشتری باید داشته باشیم. اگر پنالتی های قبلی را برای ما می گرفتند و با این پنالتی ها، باید چهار امتیاز بیشتر داشتیم. داور در بازی آخر ما یک پنالتی شفاف را نگرفت و غیرقابل باور است. ما خوب کار می کنیم ولی به خاطر دل بازیکنان مان یک هدیه از طرف خدا به ما داده شد، می توانستیم گل بزنیم ولی نمی فهمم چرا مرا بیرون گذاشتند و کارت قرمز گرفتم. ما لایق صدر جدول بودیم و خیلی کار کردیم. سخت کار خواهیم کرد و خیلی جدی کار می کنیم و امیدوارم داوران با ما بهتر و منصف باشند. برای مثال مقابل نفت مسجدسلیمان که مساوی کردیم داور عملکرد خوبی داشت و در کنفرانس تبریک گفتم.

همواره دوست دارم موهای بلند داشته باشم

یک زمانی با هم تیمی هایم شرط بسته بودم که اگر ببریم و من هم گل بزنم موهایم را می زنم. همواره دوست دارم موهای بلند داشته باشم. همواره سر همین موضوع با من شوخی می کردند. ولی آنجا شرط بستم، بردیم و موهایم را زدم.

اگر با استقلال قهرمان شوم موهایم را می زنم

او سپس در واکنش به این سوال که اگر با استقلال قهرمان گردد موهایش را خواهد زد یا نه، اینطور پاسخ داد: اگر قهرمان بشوم، در رختکن موهایم را می زنم. اما با ماشین صفر نه، چون خیلی بدقیافه می شوم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2178

به "پرده برداری ساپینتو از تصمیم فوری اش برای استعفا ، در رختکن موهای خودم را می زنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده برداری ساپینتو از تصمیم فوری اش برای استعفا ، در رختکن موهای خودم را می زنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید