جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن ها به مشکل برخورد می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران (پانا) - عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلل معتقد است در فصل جاری لیگ برتر تیم خوبی از سوی فرهاد مجیدی بسته نشده که این موضوع به دلیل نبودن کمیته فنی در باشگاه است.

جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن ها به مشکل برخورد می نماید

حسن روشن در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در جام حذفی گفت: به نظرم کادر فنی استقلال تیم خوبی نبسته است، بعضی از بازیکنان همواره در زمین بازی می نمایند بعضی دیگر هم سالی یک بار در زمین بازی حضور پیدا نمی نمایند؛ این نشان می دهد پشتوانه نیمکت استقلال چندان قابل قبول نباشد. فرهاد مجیدی در بازی با نود ارومیه به بازیکنان اصلی استراحت داد. البته این کار را همه تیم ها انجام می دهند و معمولا تیم دوم در بازی های سبک تر حضور پیدا می نماید اما ممکن است به خاطر کمیته فنی استقلال است که آن ها ضعیف عمل کردند. من معتقدم استقلال با این بازیکنان به مشکل می خورد و کمیته فنی باید بازیکنان بهتری برای این تیم جذب می کرد. این طبیعی است که هر مربی به بازیکنانش در جام حذفی استراحت بدهد، ولی در استقلال نباید فاصله ای بین بازیکن نیمکت نشین و اصلی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: استقلال در جام حذفی به سختی نود ارومیه را شکست داد و این صعود همراه با دشواری بود. نود ارومیه تیم جوان، با انگیزه و دونده ای است. آن ها خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب دفاع کردند. طبیعی است که در جام حذفی تیم های کوچک مقابل تیم های بزرگ عرض اندام می نمایند. تیم نود دقیقه جنگید و وقتی یک بازی به ضربات پنالتی می کشد کاملاً شانسی است. البته این بازی یک درس بزرگ برای استقلال به همراه داشت؛ به نظرم این ملاقات به بازیکنان استقلال نشان داد که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، فرهاد مجیدی هم در نشست مطبوعاتی خود اعتراف کرد که بازیکنان نمایش ضعیفی داشتند و به عملکرد تیم اش انتقاد کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی روز آدینه استقلال مقابل پدیده در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال هم اکنون در صدر جدول است و در بازی اخیر خود در لیگ برتر توانست تیم قدرتمند سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ است را شکست دهد. به نظرم برای تیم های مثل پرسپولیس و استقلال فرقی نمی نماید که چه تیمی روبه روی آن ها بازی کند، این دو تیم باید بالاتر از حد و توانایی خود آماده باشند. استقلال هم اگر می خواهد در کورس قهرمانی بماند؛ باید مقابل پدیده بازی را پیروز گردد. قطعا با بردی که در بازی اخیر خود در لیگ برتر داشته بازیکنان به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند. اما برای اینکه این فرایند ادامه پیدا کند باید سه امتیاز بازی مقابل پدیده را هم کسب کند.

وی در خصوص امتیاز دادن به تیم های سپاهان، استقلال و پیکان به خاطر تخلف باشگاه گل گهر و کسر امتیاز از این تیم، مطرح نمود: این مسائل اصلا زیبنده فوتبال ایران نیست، به این خاطر که AFC تیم های صدر جدول فوتبال ایران را رصد می نماید و در این شرایط باید نظم و انضباط حرف اول را بزند. تیم های مختلفی که چنین اتفاقاتی را برای فوتبال ایران رقم می زنند باید جریمه اقتصادی شوند و با پول آن فکری برای فوتبال ایران نمایند. اما اینکه ما جدول مسابقات و امتیازها را بهم بزنیم به نظرم کار خوبی نیست. با اشتباهات باید سخت و قاطع برخورد گردد. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بداند ما در فوتبال ایران نظم و انضباط داریم.

روشن در واکنش به اینکه گفته می گردد گل گهر مدعی است که فدراسیون فوتبال ایران مقصر است، مطرح نمود: همه این صحبت ها بهانه است؛ باشگاه باید مدارک را چک می کرد و راست آزمایی وظیفه باشگاه است؛ از طرف دیگر بازی ها ناظر دارند؛ آن ها کجا بودند و چرا کاری نکردند. تیم استقلال دو ساعت مانده به آغاز بازی اش اجازه حضور دو بازیکن خارجی اش را نمی دهند آن وقت چطور این اتفاق برای باشگاه گل گهر اتفاق افتاده و آن ها نمی دانستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1974

به "جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن ها به مشکل برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن ها به مشکل برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید