پرسپولیس ، سپاهان با حضور تماشاگران؟

به گزارش مجله بیزبینگ، در حالی زمزمه هایی مبنی بر برگزاری ملاقات پرسپولیس و سپاهان بدون تماشاگر شنیده می گردد که در حکم کمیته انضباطی چنین مساله ای به چشم نمی خورد.

پرسپولیس ، سپاهان با حضور تماشاگران؟

پس از خاتمه بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم، کمیته انضباطی رای عجیبی را صادر کرد. رایی که بر اساس آن تصمیم گرفته شد ملاقات تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگ جاری در زمین بی طرف برگزار گردد.

به همین علت بازی رفت دو تیم در لیگ جاری با انتخاب باشگاه سپاهان در اراک برگزار گردید و قرار است باشگاه پرسپولیس زمین مورد نظر خود را به عنوان میزبان بازی برگشت انتخاب کند. اما در این مقطع و با بازشدن در های استادیوم ها به روی طرفداران، حرف و حدیث های زیادی پیرامون ملاقات آینده پرسپولیس مقابل سپاهان به گوش می رسد که یکی از آن ها برگزاری بازی بدون تماشاگر است و برای اجرایی کردن آن هم به حکم سال قبل کمیته انضباطی استناد می گردد، آن هم در حالی که در حکم سال قبل، هیچ اشاره ای به غیبت و محرومیت تماشاگران نشده است.

با توجه به وقوع حوادث تلخ در چند بازی متعدد در مسابقات گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مقابل یکدیگر و از باب تکمیل مجازات حکم بر برگزاری مسابقات دو تیم یاد شده در فصل آینده لیگ برتر اعم از رفت و برگشت در خارج از استادیوم های خانگی این دو تیم و در شهر و استان بی طرف به تشخیص سازمان لیگ مستند به ماده 118 از مقررات انضباطی موصوف صادر می گردد

همانطور که معین به نظر می رسد در رای کمیته انضباطی هیچ اشاره ای به حضور نداشتن تماشاگران در استادیوم نشده و اصل رای بر بازی در زمین بی طرف بوده است. از این رو معین نیست اخباری که پیرامون نامعین بودن شرایط حضور تماشاگران در بازی آینده دو تیم منتشر و به گوش می رسد چه منبعی دارد.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان با حضور تماشاگر برگزار می گردد

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2097

به "پرسپولیس ، سپاهان با حضور تماشاگران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ، سپاهان با حضور تماشاگران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید