چرا سریال حسن فتحی دیده نشد؟

به گزارش مجله بیزبینگ، رادیو صبا به مناسبت روز بزرگداشت ملاصدرا، مستند ماجرا را با موضوع ملاصدرای شیرازی راهی آنتن می نماید و در جریان آن به سریال روشن تر از خاموشی به کارگردانی حسن فتحی می پردازد.

چرا سریال حسن فتحی دیده نشد؟

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه در برنامه مستند ماجرا با شعار هر نام آوری ماجرایی دارد، به آنالیز دلایل معروفیت و محبوبیت فرهیختگان و بزرگان ایران زمین می پردازد.

ماجرا عنوان یکی از برنامه های مستند رادیو صبا است که در قالب مستند گزارشی به آنالیز دلایل معروفیت افراد و ماجرا های معروف می پردازد.

مستند ماجرا در یکم خرداد 1401 به مناسبت روز بزرگداشت ملاصدرا به سراغ مجموعه تلویزیونی روشن تر از خاموشی رفته است؛ سریالی که به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی فراوری شده و در سال 1382 از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت.

روشن تر از خاموشی مجموعه ای 35 قسمتی است که به زندگی و اندیشه های فلسفی صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام مشهور به ملاصدرای شیرازی، از نوجوانی تا برطرف حکم نفی بلد او و بازگشت به زادگاهش، شیراز پرداخته و در مقطع تاریخی حکومت صفویان می گذرد.

مستند ماجرا دلایل دیده نشدن و محجور ماندن این مجموعه تلویزیونی را پیگیری و آنالیز می نماید.

ایزد مهرآفرین، تهیه کننده و منتقد سینما و تلویزیون و روزنامه نگار، مهمان این قسمت از مستند ماجراست که دلایل عدم موفقیت مجموعه روشنتر از خاموشی را آنالیز و جزئیات آن را تحلیل می نماید.

این برنامه به نویسندگی، تهیه کنندگی و روایتی از انسیه شمس الهی، پخش می گردد.

آتنا محمد پناه و زهرا محسن زاده از گزارشگران این برنامه هستند که با هماهنگی زهرا محسن زاده این مستند روز یکشنبه -اول خرداد- ساعت 15 راهی آنتن رادیو صبا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2107

به "چرا سریال حسن فتحی دیده نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سریال حسن فتحی دیده نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید