چگونه با ایجاد وبسایت، همواره و 24 ساعته کسب درآمد کنیم؟

به گزارش مجله بیزبینگ، جف بزوس، مالک آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان، می گوید: کسب و کارهای سنتی ازبین خواهند رفت اگر آنلاین شان نکنید. این روزها با تغییر فرهنگ خرید و انجام بیشتر خریدها بصورت اینترنتی، کسب و کارهای سنتی را دچار چالش جدی کرده است. بی شک اگر مالک یک مغازه یا فروشگاه فیزیکی باشید این را درک کردید که اگر بدنبال فروش محصولاتتان در اینترنت نباشید رفته رفته فروش تان کاهش پیدا خواهد نمود.

چگونه با ایجاد وبسایت، همواره و 24 ساعته کسب درآمد کنیم؟

جف بزوس، مالک آمازون عظیمترین فروشگاه اینترنتی دنیا، می گوید: کسب و کارهای سنتی ازبین خواهند رفت اگر آنلاین شان نکنید. این روزها با تغییر فرهنگ خرید و انجام بیشتر خریدها بصورت اینترنتی، کسب و کارهای سنتی را دچار چالش جدی کرده است. بی شک اگر مالک یک مغازه یا فروشگاه فیزیکی باشید این را درک کردید که اگر بدنبال فروش محصولاتتان در اینترنت نباشید رفته رفته فروش تان کاهش پیدا خواهد نمود.

خیلی از رقبای شما همین الان در حال فروش اینترنتی هستند پس تا دیر نشده وقت و زمان را از دست ندهید و بفکر زدن شعبه دوم شغل تان باشید.

شعبه دوم؟! بله شما حضور در فضای مجازی، داشتن پیج در شبکه های اجتماعی و از همه مهمتر ساخت سایت یا فروشگاه آنلاین می توانید محصول، کالا و خدمات خود را بصورت اینترنتی بفروش برسانید، این کار در گذشته بسیار سخت، زمانبر و پرهزینه بود امروز اما با وجود تکنولوژی های جدید بسیار ساده و مقرون بصرفه شده است.

ساخت سایت و ایجاد فروشگاه اینترنتی

برای یک کسب و کار ساخت وبسایت معقول ترین و پایدارترین روش برای حضور در اینترنت است. فرض کنید یک پیج اینستاگرام با 20 هزار فالوور واقعی داشته باشید چه می گردد اگر یک شبه اینستاگرام فیلتر گردد و یا خود اینستاگرام صفحه شما را بلاک کند و یا ایران را طبق رفتارهای گذشته تحریم نمایند. آن وقت شما می مانید و کوشش های فراوانی که هدر رفته است.

بنابراین یک کسب و کار پیروز همواره بستر اصلی کسب و کار خود را در زمین واقعی و نه اجاره ای پایه گذاری می نماید این زمین واقعی همان وب سایت مستقل و اختصاصی شما است.

یک شبه کسب و کارتان نابود گردد. پس چرا نباید به حال آن فکری کنید؟ بنظر ما که حتما باید مثل عظیم ترین کسب و کارهای اینترنتی ایران و دنیا، داشتن وب سایت را در اولویت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت قرار دهید.

ساخت پیج در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

ظریف نفوذ اینترنت در ایران حدود 85% است، تعداد کاربران شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام بیش از 25 میلیون شده است، یک اصل کلی را نباید فراموش کنید هرجا مشتری هست شماهم باید حضور داشته باشید، این روزها ایسنتاگرام بخش زیادی از وقت ما ایرانی ها را به خود اختصاص داده است پس شما هم برای مغازه، شغل یا کسب و کارتان یک پیج خوب در اینستاگرام ایجاد کنید و با قراردادن آخرین و بروزترین محصولات و فراوری محتوا و اعلام آن به مشتریان قدیمی تان ارتباط خود را با آنها حفظ کنید و در ضمن مشتری جدید هم جذب خواهید کرد، اما این کافی نیست اینستاگرام با همه خوبی هایی که دارد یک فضای کاملا ناپایدار است، بعضی از معایب آن عبارت است از:

  • وابستگی به اینستاگرام
  • محدودیت های فراوان در دسته بندی محصولات
  • محدودیت در پاسخ دادن به پیامهای خرید
  • نداشتن فرآیند خرید کاربر پسند
  • احتمال فیتلترینگ
  • احتمال بلاک شدن از سمت اینستاگرام
  • و یا تحریم هایی که بارها شاهد آن بودیم

داشتن پیج در اینستاگرام بسیار مهم است اما مهمتر از آن ایجاد یک فضا و بستر اختصاصی متعلق به خودتان است که نه نگران محدودیت باشید و نه نگران فیلترینگ یا تحریم بنابراین ساخت وب سایت مهم ترین ابزار حضور یک کسب و کار در فضای آنلاین است، شاید شما بتوانید با اینستاگرام یا تلگرام یک صفحه اینترنتی داشته باشید ولی هیچگاه نمی توانید یک کسب و کار پایدار ایجاد کنید.

سایت ساز سی فایو، قدرتمندترین ابزار ایجاد سایت:

طراحی و اجرای وب سایت به روش های قدیمی بسیار سخت و پردردسر است، امروز اما سرویس های آنلاینی تحت عنوان سایت ساز هستند که فرآیند های ساخت وب سایت را بسیار ساده و کم هزینه و البته با کیفیت انجام می دهند.

سایت ساز سی فایو تمام آنچه برای ایجاد و راه اندازی سایت ضروری است را ظرف 5 دقیقه بسرعت و با کیفیت برای شما انجام می دهند بعد از آن شما با کمی وقت گذاشتند در حد 1 یا دو روز می توانید محتوای مورد نظر خود را روی وب سایت بارگزاری کنید.

برای ساخت سایت دیگر هیچ احتیاجی به یادگیری زبان برنامه نویسی تحت وب مثل html، CSS، javaScript، PHP، ASP یا هر زبان برنامه نویسی نخواهید داشت.

سایت سازها، هاست، دامنه، هسته وب سایت CMS، قالب، پلاگین های مورد احتیاج درگاه بانکی و تمامی موارد اولیه ساخت سایت را برای شما فراهم می نمایند.

100 هزار طراحی سایت در پلتفرم سی فایو :

سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو اولین و عظیم ترین سرویس ساخت فروشگاه و سایت در ایران است که تا به امروز با آن بیش از 100 هزار وب سایت ساخته شده است.

100 قالب طراحی شده آماده:

بی شک برای ساخت سایت باید از قالب های آماده شیک، مدرن و البته با رابط کاربری قدرتمند بهره ببرید، با قالب آماده سایت در سی فایو، می توانید ظرف چند دقیقه در هر زمینه ای یک وب سایت شیک و جذاب با نسخه موبایلی حرفه ای بسازید و با بارگزاری تصاویر مورد نظرتان، یک وب سایت با قالب خاص شخصی سازی شده ایجاد کنید. قالب های سی فایو براحتی قابل تغییر هستند و با پنل ساده آن می توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

هزینه طراحی سایت مقرون بصرفه:

هزینه ساخت سایت و قیمت طراحی وب سایت به روشهای قدیمی گاهی تا چند ده میلیون تومان برآورد می گردد، اما قیمت طراحی سایت توسط سایت ساز ها بسیار مقرون بصرفه است. به عنوان مثال تعرفه ساخت یک فروشگاه اینترنتی کامل و هزینه طراحی سایت شرکتی با سایت ساز سی فایو بسیار کم و ناچیز است. شما کافیست یکی از بسته های سی فایو را خریداری کنید، گذشته از این می توانید محتوادهی اولیه سایت را به تیم سی فایو بسپارید تا با زیبایی هرچه تمام تر این محتوادهی انجام گردد.

چگونه کاربران را به وب سایت خود، جذب کنیم؟

ساخت سایت به تنهایی کافی نیست، بعد از ساخت سایت شما باید بفکر جذب ترافیک باشید، خوشبختانه خبر خوب این است که به اندازه موهای سرتان راه برای جذب کاربر وجود دارد. در ادامه به بهترین روشهای جذب ترافیک اشاره خواهیم کرد:

  1. فراوری محتوای منظم و کاربردی مرتبط با احتیاج مشتریان احتمالی Content Marketing
  2. جذب کاربر از موتورهای جستجو مثل گوگل SEO
  3. استفاده از ابزار فوق العاده تبلیغات در گوگل google adwords
  4. تبلیغات کلیکی توسط شبکه های تبلیغاتی Ad newtwork
  5. فعالیت هدفمند در شبکه های اجتماعی

جمع بندی :

اگر بدنبال ساخت سایت با پرستیژ و کامل هستید در ضمن پشتیبانی قدرتمند توسط یک شرکت با سابقه برایتان اهمیت دارد توصیه میکنیم از سایت ساز سی فایو بهره ببرید و با استفاده از نسخه 7 روز رایگان، وب سایت آزمایشی خود را همین الان بسازید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1190

به "چگونه با ایجاد وبسایت، همواره و 24 ساعته کسب درآمد کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با ایجاد وبسایت، همواره و 24 ساعته کسب درآمد کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید