چگونه می توان برای ادامه تحصیل در خارج بورسیه گرفت

به گزارش مجله بیزبینگ، ادامه تحصیل در خارج برای یکی از اهداف مهم و تجربه ای ارزنده برای بسیاری از دانشجویان به شمار می رود و افزایش روزافزون تقاضا در این زمینه کاملا مشهود است. باوجود جنبه های مثبت این مسئله مانند تحصیل در دانشگاه های معتبر، آینده شغلی و ...، یکی از موارد مهم در این زمینه تأمین هزینه های تحصیل است. باید این نکته را به خاطر داشت که تحصیل در کشوری دیگر اندکی پرهزینه است و یکی از بهترین راه های تأمین این مخارج، دریافت بورسیه تحصیلی است. برای آشنایی با بعضی از روش های درخواست و تأمین بورسیه برای تحصیل در خارج، با خبرنگاران همراه شوید.

چگونه می توان برای ادامه تحصیل در خارج بورسیه گرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

ادامه تحصیل در خارج مستلزم استطاعت اقتصادی است. بسیاری از دانشجویان مستعد با وجود داشتن کلیه شرایط فقط به دلیل عدم توانایی اقتصادی از این امکان محروم می شوند. ولی باید در نظر داشت که برای این مسئله راه حلی وجود دارد و آن دریافت بورسیه تحصیلی است. سازمان ها و نهادهای بسیاری سالانه تعداد کثیری از دانشجویان را به شکل های مختلف مانند پرداخت یاری هزینه تحصیل، تحصیل رایگان و ... تحت پوشش قرار داده و شرایط ادامه تحصیل را برای آن ها هموار می نمایند. در این مقاله نیز تعدادی از این وب سایت های دریافت بورسیه تحصیلی را معرفی خواهیم کرد.

1. وب سایت College Board

دانشجویانی که در جستجوی بورسیه برای ادامه تحصیل هستند می توانند به این سایت معتبر مراجعه نموده و با وارد کردن واژه کلیدی در بخش جستجو، اطلاعات مورد نظر خود را از میان 2200 برنامه موجود در پایگاه داده این وبسایت؛ اعم از نهادهای حامی، نوع بورسیه، میزان و مدت آن دریافت نمایند.

2. موسسه تحصیل بین المللی(Institute of International Education)

در این وب سایت نیز می توان با واردکردن کلیدواژه کلیه اطلاعات لازم را به دست آورد و علاوه بر آن، از لیست کلیه بورسیه های موجود و متناسب با شرایط فردی آگاه شد.

3. وب سایت Scholarships.com

در این سایت نیز می توانید به راحتی به جستجوی یاری هزینه های تحصیلی و بورسیه های موجود بپردازید. فقط کافی است تا پس از ورود، در بخش جستجوی بورسیه (Scholarship Search) اطلاعات لازم را وارد نموده و بر روی ادامه کلیک کنید. کلیه اطلاعات مربوط از جمله گزینه های موجود یاری هزینه ها و وام های پرداخت شهریه حتی در داخل کشور را نیز دریافت خواهید کرد.

4.وب سایت StudentScholarships.org

این سایت نیز مرجع معتبری برای دریافت اطلاعات در مورد وام، بورسیه و یاری هزینه های موجود برای دانشجویان جهت استفاده برای شهریه، هزینه های زندگی یا تحصیل در خارج است. پس از ورود به وب سایت بر روی گزینه آغاز جستجوی بورسیه (Start Finding Scholarships) کلیک نموده و بعد بورسیه ها را بر اساس نام، مبلغ، مدت و شرایط دریافت آن ها را جستجو کنید.

5. موسسه حمایت از دانشجویان (Federal Student Aid)

این وب سایت متعلق به موسسه ای برای حمایت از دانشجویان در کشور آمریکا است. بعضی از بورسیه ها و یاری هزینه های این وبسایت از نوع دولتی هستند. به غیر از موارد یاد شده وب سایت StudyAbroad.com نیز مرجع مناسبی برای کسب اطلاع در مورد بورسیه های اعطایی به دانشجویان بین المللی است! منبع: studyabroad

منبع: کجارو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 771

به "چگونه می توان برای ادامه تحصیل در خارج بورسیه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توان برای ادامه تحصیل در خارج بورسیه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید