آشنایی با کارناوال زمستانی کبک

به گزارش مجله بیزبینگ، کارناوال زمستانی کبک یا Winter Carnival of Quebec City یکی از بزرگترین و مجذوب کننده ترین جشنواره های زمستانی در دنیا است که هر ساله در شهر کبک کانادا برگزار می گردد. این جشنواره که از سال 1955 شروع شده، در طول ده روز در ماه فوریه (به مدت دوشنبه تا یکشنبه هفتهٔ آخر) برگزار می گردد و هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را به خود جذب می نماید.

آشنایی با کارناوال زمستانی کبک

در کارناوال کبک، مردم شهر کبک به صورت عمومی و بدون هیچگونه محدودیت هایی در خیابان ها به سر می برند و به نمایش های مختلفی شامل موسیقی، پایکوبی، انواع بازی های برفی و شکل های برجسته برفی مانند قلعه ها، اسکلت های برفی و... دیدن می پردازند. در این جشنواره، بعلاوه مسابقاتی مانند مسابقات دویدن با ورزشکاران دیگر، مسابقات قایق برفی و مسابقات دفاع از قلعه در برابر حملات برفی برگزار می گردد.

کارناوال زمستانی کبک یکی از جشنواره هایی است که حتی در شرایط سرمای بسیار شدید نیز برگزار می گردد و به علت فراوانی فعالیت های متنوع و مجذوب کننده در آن، به عنوان یکی از پرطرفدارترین جشنواره های زمستانی دنیا شناخته می گردد.

وقتی نوبت به جشنواره های زمستانی می رسد، هیچ چیز بهتر از کارناوال زمستانی کبک، که یکی از بزرگترین جشنواره های زمستانی در دنیا میباشد، نیست. این فستیوال هر ساله در ماه فوریه برگزار می گردد، کارناوال زمستانی کبک، جشنواره ای سالانه است که هزاران بازدید کننده را برای جشن گرفتن زمستان در کبک جمع می نماید. این کارناوال از سال 1894 ایجاد شده و این جشن ها با الهام از زمستان های سخت به عنوان راهی برای ایجاد یک جشن سرگرم کننده برای گرم کردن قلب شهروندانش ایجاد شده است. نسخه مدرن این جشنواره از سال 1955 شروع شد و هم اکنون یکی از بزرگترین رویدادهای سال برای فرانسه کانادا است. از مجسمه های یخی گرفته تا اسلایدهای یخی و یک رژه بسیار بزرگ، این یک تجربه عالی برای بچه ها و بزرگسالان است.

کارناوال زمستانی کبک معمولا بیش از دو هفته برگزار می گردد. آخر هفته اول مراسم افتتاحیه و رژه افتتاحیه را مشاهده خواهید کرد و آخر هفته دوم رژه اختتامیه خواهد بود. بعلاوه می توانید تعداد زیادی فعالیت ها و رویدادها را در امتداد Grande Allée در نزدیکی Old Québec و بعلاوه رویدادهای جداگانه در سطح شهر، مانند بازی های روی یخ و مسابقه قایقرانی یخی که در رودخانه سنت لارنس برگزار می گردد، پیدا کنید.

انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2256

به "آشنایی با کارناوال زمستانی کبک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با کارناوال زمستانی کبک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کارناوال زمستانی کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید