50 درصد از استقبال دانشجویان بین المللی برای تحصیل کاهش یافت

به گزارش مجله بیزبینگ، داده های یک مؤسسه تحقیقاتی نشان داد که شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش مشارکت 50 درصدی دانشجویان بین المللی در برنامه های آموزشی استان متحده در سال 2020 شده است.

50 درصد از استقبال دانشجویان بین المللی برای تحصیل کاهش یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در سال 2020 بیش از 37 هزار دانشجوی بین المللی وجود داشتند که بیش از 500 هزار هفته آموزشی را در برنامه های آموزشی ایالات متحده تحصیل می کردند. این در حالی است که سال 2019 بیش از 75 هزار دانشجوی بین المللی وجود داشتند که بیش از یک میلیون هفته دانشجویی به آموزش آنان اختصاص می یافت.

با شیوع ویروس کرونا، اما چالش ها برای دانشجویان بین المللی آغاز شد به طوری که این فرایند منجر به کاهش 50 درصدی دانشجویان بین المللی در برنامه های فشرده انگلیسی در ایالات متحده شده است. گزارش های تحلیلی نشان می دهد استقبال دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا نسبت به تحصیل در این کشور کاهش یافته است.

دانشجویان چینی با سهم 24.5 درصد از کل 37 هزار و 365 دانشجوی بین المللی، جامعه مهاجران را در سال 2020 تشکیل می دهند. در حالی که 47 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. پس از آن 880 دانشجو از عربستان سعودی، 285 دانشجو از ژاپن، 837 نفر از برزیل و 682 نفر از کره جنوبی در فرآیند تحصیل مشارکت داشتند.

این کاهش قابل توجه فقط مربوط به ایالات متحده نیست و گزارشی از سایر مقاصد میزبان اصلی برای مهاجرت تحصیلی نشان می دهد حدود 50 تا بیش از 80 درصد کاهش مهاجرت، طی سال گذشته اتفاق افتاده است. در این نظرسنجی داده ها از هر دو کالج و دانشگاه و بعلاوه ارائه دهندگان مستقل در سراسر ایالات متحده جمع آوری شده است.

با گذشت زمان، در 40 سال گذشته با دوره های رشد و کاهش شدید، تعداد دانش آموزان با نوسانات قابل توجهی روبرو شده است. تعداد دانشجویان بین المللی فقط حدود 4 درصد کاهش یافته است که کمتر از 3000 دانشجو را نمایان می نماید. موضوعی که نشان دهنده ایجاد ثبات در بخش مهاجرت بین المللی در ایالات متحده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1746

به "50 درصد از استقبال دانشجویان بین المللی برای تحصیل کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد از استقبال دانشجویان بین المللی برای تحصیل کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید