7 ماوس پد طبی که دست شما را خسته نمی نمایند

به گزارش مجله بیزبینگ، در عصر پیشرفته امروز که گوشی های هوشمند و محصولات دیجیتال توانسته اند بازار را در اختیار بگیرند، شاید صحبت کردن در خصوص ماوس پدها کمی عجیب باشد، اما این محصول همچنان اهمیت زیادی دارد. این دسته از محصولات در طرح ها، مدل ها و رنج های قیمتی متفاوتی در بازار به چشم می خورند که یکی از محبوب ترین مدل های آن می توان به ماوس پد های طبی اشاره نمود. از این رو، در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 7 ماوس پد طبی و پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم تا اگر قصد خرید این محصولات را دارید، ماوس پد مورد نظر خود را از بین گزینه ها انتخاب کنید.

7 ماوس پد طبی که دست شما را خسته نمی نمایند

ماوس پد مخصوص بازی مدل GLOWING CooL RGB

299,000

تومان

موس پد مخصوص بازی اینترنت بار مدل REPAD

66,000

تومان

خرید ماوس پد از خبرنگاران

مشاهده همه

فهرست محتوا

ماوس پد تسکو مدل TMO-22

ماوس پد تسکو مدل TMO 20

ماوس پد مدل چرمی طبی

ماوس پد طبی آرمو مدل P-280

ماوس پد طبی مکا مدل MP-21

ماوس پد پارادیس مدل P-2003

ماوس پد طبی مدل P.2013

سخن انتهای

ماوس پد تسکو مدل TMO-22

فهرست 7 ماوس پد طبی باکیفیت و محبوب فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز محصولی از برند پیروز تسکو یعنی مدل TMO-22 شروع می کنیم. این ماوس پد طبی از طراحی کاملاً ارگونومیکی برخوردار بوده و بالشتکی که در بخش انتهایی آن تعبیه شده، فضای بسیار راحتی را برای قرار گرفتن مچ دست در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول تسکو بسیار سبک بوده و حدود 150 گرم وزن دارد. بعلاوه باید به ابعاد 250x190x150 میلی متری آن نیز اشاره کنیم که مقدار کاملاً استانداری به شمار می رود.

این ماوس پد طبی از جنس پارچه باکیفیت فراوری شده که مانع از عرق کردن مچ دست کاربران در استفاده های طولانی مدت می گردد و در عین حال برای حرکت سریع ماوس روی آن هیچ محدودیتی ایجاد نمی نماید. تسکو در زیر این محصول از یک پوشش ضدلغزنده استفاده نموده تا در سطوح صاف شاهد سر خوردن این ماوس پد طبی نباشیم. خرید این محصول برای آن دسته از کاربرانی که زمان های زیادی را پشت لپ تاپ و کامپیوتر می گذارند، پیشنهاد می کنیم تا مشکلاتی نظیر مچ درد به سراغ آن ها نیاید.

ماوس پد تسکو مدل TMO-22

104,000 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد تسکو مدل TMO 20

محصولات تسکو احتیاجی به معرفی ندارند. این شرکت فراورینماینده محصولات هوشمند و لوازم جانبی ایرانی توانسته با ارائه کالا های باکیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب رضایت بسیاری از کاربران را به همراه داشته باشد و این قضیه در خصوص ماوس پد طبی مدل TMO 20 این شرکت نیز صدق می نماید. این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از جنس پارچه ای فراوری شده که در صورت کثیف شدن می توان آن را با استفاده از آب تمیز کرد. بعلاوه این پارچه ضد تعریق و ضد حساسیت نیز است و هیچ مسئله ای برای پوست مچ دست کاربران در استفاده های طولانی مدت ایجاد نمی نماید.

تسکو برای این ماوس پد خود یک بالشتک طبی طراحی نموده که کاربران با قرار دادن مچ دست خود روی آن احساس بهتری هنگام کار با سیستم خواهند داشت و دست آن ها نیز به این زودی ها خسته نمی گردد. این محصول تسکو بسیار سبک بوده و حدود 150 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز به حدود 250x190x150 میلی متر می رسد. روی این ماوس پد فضای کافی برای حرکت سریع و بدون محدودیت ماوس در نظر گرفته شده که این موضوع برای کاربران گیمر از اهمیت بالایی برخوردار است. کف لاستیکی ماوس پد تسکو مدل TMO 20 مانع از سر خوردن محصول روی سطوح صاف می گردد و برای جابه جایی نیز، باید ماوس پد را از روی سطوح بلند کنید.

ماوس پد تسکو مدل TMO 20

135,000 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد مدل چرمی طبی

اگر در کنار کارایی و کیفیت ماوس پد، طراحی و شکل ظاهری آن برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، می توانید ماوس پد طبی مدل چرمی را به عنوان یکی از برترین گزینه های خود از فروشگاه آنلاین خبرنگاران در نظر بگیرید. این محصول از جنس چرم باکیفیت بالا و بادوام فراوری شده و در سه رنگ پرطرفدار مشکی، قهوه ای تیره و سرمه ای در بازار به فروش می رسد. روی این ماوس پد، یک بالشتک طبی با مقدار کاملاً استاندارد تعبیه شده که به خوبی کل مچ دست کاربران را پوشش می دهد و در استفاده های طولانی مدت از سیستم، راحتی و آسایش را برای شما به همراه می آورد.

این محصول بسیار سبک وزن بوده و سنگینی وزن آن تنها به 50 گرم می رسد. بعلاوه باید به ابعاد 22 در 19 سانتی متری این محصول اشاره کنیم که برای استفاده های روزمره و اداری کاملاً مناسب است. چرمی بودن روکش این محصول هیچ مشکل و محدودیتی برای حرکت ماوس روی آن ایجاد نمی نماید. ظرافت بالا و دوخت یکنواخت، ظاهری بسیار مجذوب نماینده به این محصول بخشیده و بخش آستری که قسمت انتهایی آن را پوشانده، مانع از سر خوردن ماوس پد در سطوح صاف و لغزنده می گردد. افرادی که بیشترین کاربرد را از ماوس دارند بهتر است که از این پد ها در هنگام استفاده از سیستم بهره ببرند تا مچ دست آن ها در درازمدت دچار آسیب دیدگی نگردد.

ماوس پد مدل چرمی طبی

37,000 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد طبی آرمو مدل P-280

از دیگر ماوس پدهای طبی بسیار باکیفیت و محبوب فروشگاه آنلاین خبرنگاران می توان به ماوس پد آرمو مدل P-280 اشاره نمود. این محصول از جنس پارچه بسیار باکیفیت و بادوام فراوری شده که در صورت کثیف شدن، قابل شست وشو است و می توان آن را با آب تمیز کرد. بعلاوه باید اشاره کنیم که این پارچه کاملاً ضد تعریق و ضد حساسیت بوده و هیچ مسئله ای برای پوست مچ دست کاربران در استفاده های طولانی مدت ایجاد نمی نماید. این محصول حدود 35 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 40 × 210 × 254 میلی متر می رسد.

یک بالشتک کاملاً طبی با ابعاد مناسب روی بخش انتهایی این محصول قرار گرفته که مچ دست روی آن قرار می گیرد و مانع از ایجاد دردهای مزمن و ماندگار در مچ دست شما خواهد شد. روی این ماوس پد فضای کافی برای حرکت سریع و بدون محدودیت ماوس در نظر گرفته شده که این موضوع برای کاربران گیمر از اهمیت بالایی برخوردار است. با بهره گیری از این محصول، ساعد و کف دست تقریبا به حالت افقی و بدون شکستی قرار می گیرند و سلامت آن ها به طور کامل حفظ خواهد شد. داشتن قیمت مناسب، یکی دیگر از مشخصات بسیار خوب ماوس پد طبی آرمو مدل P-280 به شمار می رود.

ماوس پد طبی آرمو مدل P-280

37,000 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد طبی مکا مدل MP-21

برند مکا، ماوس پد طبی مدل MP-21 را فراوری و روانه بازار لوازم جانبی نموده که کیفیت و قیمت خوبی دارد و برای استفاده های روزمره و اداری کاملا مناسب است. تمامی ماوس های موجود در بازار، چه مدل های قدیمی و چه مدل های پیشرفته نو، برای این که به راحتی دستور های عملکردی مورد احتیاج شما را اجرا نمایند، احتیاجمند سطحی صاف و بدون برآمدگی هستند که این احتیاج به خوبی به وسیله ماوس پد طبی مکا مدل MP-21 پوشش داده شده است. این محصول از پارچه بسیار باکیفیت فراوری شده که قابل شست وشو نیز است و می توان آن را با استفاده از آب در صورت کثیف شدن، تمیز کرد.

برای ارگونومیک تر کردن طراحی این محصول، برند مکا از یک بالشتک طبی با مقدار ای کاملاً مناسب در بخش انتهایی استفاده نموده که مچ دست کاربران به راحتی روی آن قرار می گیرد و مانع از درد گرفتن مچ دست در استفاده های طولانی مدت با ماوس می گردد. ماوس پد طبی مکا مدل MP-21 از مواد اولیه دارای استاندارد ROSH ساخته شده که ضد حساسیت و ضد تعریق است و هیچ مسئله ای برای سلامتی کاربران به وجود نمی آورد. این محصول ابعادی 215 × 255 میلی متری دارد و برای استفاده کاربران خانگی و کارمندان اداری گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. کف لاستیکی ماوس پد طبی مکا مدل MP-21 مانع از سر خوردن محصول روی سطوح صاف می گردد و برای جابه جایی آن نیز، باید ماوس پد را از روی سطوح بلند کنید.

ماوس پد طبی مکا مدل MP-21

99,000 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد پارادیس مدل P-2003

اگر در پی یک ماوس پد طبی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین خبرنگاران هستید، ما ماوس پد پارادیس مدل P-2003 را برای خرید به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که احتمالاً می دانید، بین یک سطح عادی با سطح بهینه سازی شده برای حسگرها تفاوت بسیار محسوسی وجود دارد. سطوح بهینه سازی شده که در طراحی و ساختار ماوس پد پارادیس مدل P-2003 به کار رفته، ردیابی و حرکات بسیار دقیقی از نشانگر ماوس، حتی در سرعت بالای حرکت دست کاربر به او ارائه می دهد. این محصول ابعاد و کیفیت ساخت بسیار مناسبی دارد و بالشتکی که برای قرارگیری مچ دست کاربران روی آن تعبیه شده، بسیار نرم و لطیف است. این بالشتک طبی به خوبی کل مچ دست کاربران را پوشش می دهد و در استفاده های طولانی مدت از ماوس، راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول برند پارادیس بسیار سبک بوده و حدود 150 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز به حدود 250x190x150 میلی متر می رسد. این ماوس پد طبی، از پارچه ای فراوری شده که در صورت کثیف شدن می توان آن را با استفاده از آب تمیز کرد. بعلاوه این پارچه ضد تعریق و ضد حساسیت نیز است و هیچ مسئله ای برای پوست مچ دست کاربران در استفاده های طولانی مدت ایجاد نمی نماید. در نهایت باید به پوشش بخش زیرین این محصول اشاره کنیم که از جنس پلاستیک است و مانع از سر خوردن ماوس پد در هنگام استفاده کاربران خواهد شد. ماوس پد پارادیس مدل P-2003 برای استفاده های روزمره و اداری کاملاً مناسب است.

ماوس پد پارادیس مدل P-2003

44,400 تومان

مشاهده و خرید

ماوس پد طبی مدل P.2013

فهرست 7 ماوس پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز ماوس پد طبی مدل P.2013 به انتها می رسانیم. این ماوس پد طبی وزن بسیار سبکی دارد و ابعاد آن نیز به 230×190 میلی متر می رسد. این محصول از پارچه بسیار باکیفیتی فراوری شده که ضد تعریق و ضد حساسیت است و در استفاده های طولانی مدت برای پوست مچ دست کاربران هیچ گونه مسئله ای به وجود نمی آورد. بعلاوه این پارچه قابل شست وشو بوده و در صورت کثیف شدن می توان آن را با آب تمیز کرد.

ماوس پد طبی مدل P.2013 از یک بالشتک بسیار نرم در بخش انتهایی بهره می برد که از آسیب تماشا مچ در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می نماید. این بالشتک ژله ای موجب می گردد که مچ دست کمی ارتفاع داشته باشد و ساییده نگردد. روی این ماوس پد فضای کافی برای حرکت سریع و بدون محدودیت ماوس در نظر گرفته شده و از این بابت نیز هیچ مسئله ای وجود ندارد. زیر این محصول را پوشش پلاستیکی پوشانده تا در روی سطوح صاف سر نخورد.

ماوس پد طبی مدل P.2013

41,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن انتهای

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در طول روز مدت طولانی با کامپیوتر و ماوس کار می کنید، بهتر است از ماوس پدهای طبی بهره ببرید تا مچ دستتان تماس کمتری با سطح میز داشته و کمتر روی سطح سخت میز حرکت کند. کاربری های روزمره معمولا احتیاج چندانی به حرکت سریع و زیاد ماوس ندارند و بهره گیری از این محصولات از آسیب تماشا مچ دست شما در استفاده های طولانی مدت جلوگیری خواهد نمود. در این مقاله به معرفی و آنالیز 7 ماوس پد طبی پرفروش و محبوب موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران پرداختیم تا اگر در پی خرید این دسته از محصولات هستید، به راحتی به فهرستی از برترین ها دسترسی پیدا کنید.

آیا شما تجربه خرید ماوس پد های طبی را دارید؟ به نظر شما کدام برند فراورینماینده ماوس پدهای طبی، محصولات باکیفیت تری را عرضه می نماید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ماوس پد مخصوص بازی مدل GLOWING CooL RGB

299,000

تومان

موس پد مخصوص بازی اینترنت بار مدل REPAD

66,000

تومان

خرید ماوس پد از خبرنگاران

مشاهده همه

سوالات متداول

لزوم استفاده از ماوس پدهای طبی در چیست؟

استفاده از ماوس پد های طبی به ماوس شما در داشتن ردیابی دقیق تر حرکت دست شما یاری می نماید و علاوه بر آن بالشتک فومی ماوس پد، استراحتگاهی را برای مچ دست شما در زمان کار با ماوس ایجاد می نماید.

مهم ترین فرق ماوس پدهای طبی با ماوس پدهای معمولی در چیست؟

مجهز بودن به بالشتک طبی برای خسته نشدن مچ ها در هنگام کاربر با ماوس، مهم ترین تفاوت بین ماوس های پد طبی و مدل های معمولی به شمار می رود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2252

به "7 ماوس پد طبی که دست شما را خسته نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ماوس پد طبی که دست شما را خسته نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید