آمادگی قزوین برای همکاری با هولدینگ جنسیس ایتالیا

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: استاندار قزوین گفت: استان قزوین این آمادگی را دارد تا با هولدینگ جنسیس ایتالیا همکاری داشته باشد.

آمادگی قزوین برای همکاری با هولدینگ جنسیس ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، مرتضی روزبه در نشست با هیئت ایتالیایی که در استانداری قزوین برگزار گردید، ضمن ابراز خرسندی از حضور این هیئت، آمادگی استان قزوین را برای حضور و فعالیت مجموعه جنسیس در این استان اعلام نمود.

وی مطالعه و ارزیابی دقیق را لازمه آغاز هر کاری دانست و اضافه نمود: برای سرمایه گذاری ضروری است مجموعه ای از کارشناسان این شرکت به منظور انجام مطالعات ابتدایی طرح به قزوین اعزام شوند تا مقدمات اجرای طرح را در استان فراهم نمایند.

استاندار قزوین توضیح داد: استان قزوین این آمادگی را دارد تا با هولدینگ جنسیس ایتالیا همکاری داشته باشد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری قزوین نیز در این نشست گفت: هیئتی متشکل از مجموعه ای از مدیران ارشد هولدینگ جنسیس به منظور آنالیز زمینه های سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند و تصفیه فاضلاب شهری به استان قزوین سفر کردند.

حسین زکی زاده با اشاره به اینکه بازدید از سایت های تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین، محل دفن زباله واقع در محمد آباد و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهر صنعتی البرز از جمله برنامه های این هیئت بود، عنوان نمود: همچنین توسط شرکت آب منطقه ای استان قزوین فرآیند و مکانیسم تصفیه فاضلاب در شهر قزوین و نیز طرح های آینده استان ارائه شد.

وی توضیح داد: در جریان بازدید از محل دفن زباله واقع در روستای محمد آباد مدیران مدیریت پسماند شهرداری قزوین روند تفکیک زباله و نحوه بازیافت زباله را تشریح کردند و در ادامه نیز بازدیدی از محل تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهر صنعتی البرز به عمل آمد.

بینتی مدیرعامل هولدینگ جنسیس ایتالیا نیز ضمن توضیحاتی پیرامون شرکت جنسیس و فعالیت های اجرا شده توسط این شرکت در نقاط مختلف دنیا، ارزیابی خود از سایت های بازدید شده را مطرح و پیشنهادات خود برای توسعه و بهسازی این مجموعه ها را ارائه کرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 400

به "آمادگی قزوین برای همکاری با هولدینگ جنسیس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی قزوین برای همکاری با هولدینگ جنسیس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید