آگاهی از شرایط اسکان مشهد با شماره گیری سامانه 137، اسکان زائران به خوبی مدیریت شده است

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: سال جاری پس از 2 سال افتخار میزبانی از زائران بارگاه منوری رضوی نصیب استان ما شده است و با وجود اینکه تا به امروز حدود 4 میلیون زائر وارد مشهد شده اند موضوع اسکان آنان به خوبی مدیریت شده است.

آگاهی از شرایط اسکان مشهد با شماره گیری سامانه 137، اسکان زائران به خوبی مدیریت شده است

یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از کمیته های ستاد خدمات نوروزی مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم و تراکم زائران در بعضی موارد مسائلی جزئی پیش آمد که با تصمیم گیری به موقع مسئولان برای برطرف این مسائل اقدام شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تا به امروز حدود 800 هزار نفر در هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های رسمی و بخش های دیگری که از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجوز دارند، سکنی گزیده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری با اشاره به تهمیدات اسکان تعدادی از زائران در مدارس شهر مشهد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بیان نمود: در بخش اسکان اضطراری سعی شد تا موضوع اسکان در سالن های ورزشی، خوابگاه ها، حسینیه ها و مساجد فراهم گردد تا هیچ مسئله ای در مورد اسکان زائران شکل نگیرد. زائرانی که در مورد اسکان دچار مشکل هستند با شماره تلفن 137 تماس برقرار نمایند تا شرایط اسکان آن ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2087

به "آگاهی از شرایط اسکان مشهد با شماره گیری سامانه 137، اسکان زائران به خوبی مدیریت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگاهی از شرایط اسکان مشهد با شماره گیری سامانه 137، اسکان زائران به خوبی مدیریت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید