راه اندازی 2 قطار گردشگری برای مراسم بزرگداشت روز ملی عطار

به گزارش مجله بیزبینگ، سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی از راه اندازی 2 قطار گردشگری برای مراسم بزرگداشت روز ملی عطار خبرداد.

راه اندازی 2 قطار گردشگری برای مراسم بزرگداشت روز ملی عطار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با بیان این مطلب اضافه نمود:یکشنبه 25 فروردین ماه ، تعداد دو قطار گردشگری جهت شرکت در مراسم ویژه برنامه شبی با عطار و بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی شهرستان از مبدا مشهد به مقصد نیشابور به راه افتاد.

وی ادامه داد: این قطارها هرکدام با ظرفیت 120 نفر گردشگر که اولی به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و قطار دوم به همت آژانس گردشگری فرشتگان نیشابور هماهنگ شده بود، به ترتیب در ساعات 10:15 و 10:45 صبح وارد ایستگاه راه آهن نیشابور شده و مورد استقبال مسئولین شهرستان نهاده شد.

بیدخوری گفت: بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری، حضور در مراسم گلباران آرامگاه عطار و شرکت در مراسم فرهنگی شبی با عطار در سالن توانیر از جمله برنامه های این دو تور قطار گردشگری بود .

وی یادآورشد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری نیشابور 3 دستگاه اتوبوس و اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیشابور با در اختیار گذاردن راهنمایان گردشگری در اجرای این تور همکاری داشتند.

بیدخوری اظهار کرد: بازگشت قطار گردشگری از نیشابور ساعت 23 انجام شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 227

به "راه اندازی 2 قطار گردشگری برای مراسم بزرگداشت روز ملی عطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 2 قطار گردشگری برای مراسم بزرگداشت روز ملی عطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید