اجرای طرح نوسازی اراضی شالیزاری مازندران توسط فاینانس خارجی

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: استاندار مازندران گفت: طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری مازندران از محل تجارت فاینانس کشور چین صورت می گیرد.

اجرای طرح نوسازی اراضی شالیزاری مازندران توسط فاینانس خارجی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدار مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور اظهار کرد: تسریع در عملیاتی شدن طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری مازندران از محل تجارت فاینانس کشور چین بسیار لازم است.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه مازندران رتبه اول سطح زیر کشت و فراوری برنج را دارد و پتانسیل های اجرایی و مطالعاتی استان، باید بیشترین سهم طرح فایناس به این استان اختصاص یابد.

استاندار مازندران توضیح داد: با توجه به اینکه بزرگترین مشکل کشاورزی استان موضوع آبگرفتگی و زه ار بودن حدود 230 هزار هکتار بخش وسیعی از اراضی حاصل خیز استان بوده، زهکشی از اولویت های استان است.

وی با تاکید بر اینکه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، مطالعات جامع زهکشی استان برای 155 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مازندران صورت گرفته است، اضافه نمود: لازم است نسبت به تأمین اعتبار اجرایی آن به صورت مستقل از محل فاینانس کشور چین اقدام گردد.

در این دیدار عظیمی مشاور وزیر جهادکشاورزی و مجری طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور نیز گزارشی در خصوص برنامه ها و فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص نحوه اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور ارائه کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 414

به "اجرای طرح نوسازی اراضی شالیزاری مازندران توسط فاینانس خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نوسازی اراضی شالیزاری مازندران توسط فاینانس خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید