ایده های شگفت انگیز برای بازسازی آشپزخانه

به گزارش مجله بیزبینگ، آشپزخانه هایی که خانم های خانه دار و کاربران آشپزخانه زمان زیادی را در آن سپری می نمایند ، باید علاوه بر جادار و دل باز بودن ، دارای ویژگی های کاربردی باشند. برای ساخت دکوراسیون آشپزخانه کاربردی ابتدا باید تکنولوژی امروزی را در آشپزخانه بگنجانید. برای ساخت طرح های بازسازی آشپزخانه برای تبدیل آشپزخانه شما به آشپزخانه ای مدرن ، باید با معماران داخلی کار کنید. با ایده های حرفه ای ، طراحان به شما یاری می نمایند تا آشپزخانه خود را فراتر از آشپزخانه ای که رویای آن را داشتید ، بازسازی کنید. در این مقاله به چند ایده شگفت انگیز برای بازسازی کردن آشپزخانه می پردازیم.

ایده های شگفت انگیز برای بازسازی آشپزخانه

با نصب کابینت آغاز کنید

فرآیند بازسازی آشپزخانه ، فرآیند سختی است و اگر از نظر هزینه به درستی برنامه ریزی نگردد ، بسیار پرهزینه خواهد بود. در فرآیند بازسازی ابتدا باید طرحی پیاده کنید که با معماری آشپزخانه شما سازگار باشد. طرحی که در آن بتوانید از هر فضایی در آشپزخانه خود استفاده کنید و فضاهای ذخیره سازی را در ابعادی که معماری آشپزخانه اجازه می دهد ایجاد نمایید.

به همین علت می توانید ابتدا با اجرای طرح های نصب آغاز کنید. طراحی کابینت آشپزخانه باید به گونه ای طراحی گردد که دارای فضای ذخیره سازی بزرگ باشد و جلوه بصری آشپزخانه را برجسته کند. انتخاب مواد در چارچوب بودجه های اختصاص داده شده برای کابینت آشپزخانه بسیار مهم است.

روشنایی ، تهویه و رنگ

روشنایی و تهویه آشپزخانه شما از دیگر موارد حیاتی کسب و کار است. این موارد کاری که باید در فرآیند بازسازی آشپزخانه مورد توجه قرار گیرند ، از نظر زمان استفاده از آشپزخانه اهمیت حیاتی دارند. اگر در طول فرآیند بازسازی ، نور و تهویه حرفه ای ارائه نکنید ، روند بازسازی در سایه باقی می ماند. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفته گردد ، انتخاب رنگ است. برای داشتن آشپزخانه ای مدرن و تحسین برانگیز ، باید رنگ های روشن و هماهنگ را انتخاب کنید.

استتار وسایل تکنولوژی

به غیر از رنگ های آشپزخانه ، ابزارهای تکنولوژیکی که در آشپزخانه خواهند بود و استتار این وسایل نیز در بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است. شما باید وسایل تکنولوژیکی مانند فر ، یخچال ، میکسر ، مخلوط کن و ماشین ظرفشویی را که محصولات فناوری هستند و زندگی شما را آسان می نماید را با طراحی حرفه ای استتار کنید و استفاده حرفه ای از آنها را فراهم سازید.

آشپزخانه های کاربردی

هنگام بازسازی آشپزخانه خود باید به ویژگی های کاربردی آن توجه کنید. مبلمان آشپزخانه ای که سهولت استفاده را فراهم نموده و بعلاوه فضای کمتری را اشغال می نماید ، راحتی را برای شما ممکن می سازد. به جای میز آشپزخانه ، می توانید میز جزیره را انتخاب کنید که با جزیره آشپزخانه ادغام شده است. بدین ترتیب می توانید از لذت ناهار خوری در کنار خانواده و عزیزان خود در آشپزخانه به صورت حرفه ای لذت ببرید. ساختار مدرن آشپزخانه شما باعث می گردد احساس کنید در یک رستوران هستید.

هزینه بازسازی آشپزخانه

بودجه ای که برای فرآیند بازسازی آشپزخانه در نظر می گیرید بسیار مهم است. اگر می خواهید تمام جزئیات در آشپزخانه شما اتفاق بیفتد ، باید بودجه خود را با توجه به این ملاحظات مشخص کنید. اگر می خواهید آشپزخانه ای مینیمال و ساده داشته باشید ، باید بودجه خود را با توجه به این انتظارات مشخص کنید.

کف پوش پارکت

در بازسازی کردن آشپزخانه باید به همان مقدار که به راحتی و آسایش آن توجه می کنید به عایق بندی کف نیز توجه کنید. از پارکت به عنوان متریال کف استفاده کنید یا آن را روی چوب هایی که مانند پارکت فراوری می شوند و ضخامت آنها 5 سانتی متر از پارکت های استاندارد بیشتر است استفاده نمایید. نکته مهم در اینجا این است که کفپوش را طوری انجام دهید که چشم را به خود جلب کند و در عین حال روند بازسازی آشپزخانه را به منصه ظهور برساند.

رنگ های آشپزخانه

هنگام تزئین یا بازسازی آشپزخانه خود باید به رنگ هایی که در آشپزخانه استفاده خواهید کرد نیز توجه کنید. شما نمی توانید از هر رنگی در آشپزخانه استفاده کنید و نباید از رنگ هایی استفاده کنید که با یکدیگر سازگاری ندارند. به راحتی می توانید رنگ های روشن را برای دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید و رنگ های روشن را با رنگ های تیره و مات ترکیب کنید.

با در نظر گرفتن رنگ مبلمان آشپزخانه و کابینت آشپزخانه رنگ ها را انتخاب کنید. وقتی رنگ های مناسب را انتخاب نکنید ، ممکن است با آشپزخانه ای روبرو شوید که انتظارات شما را برآورده نمی نماید.

فضاهای ذخیره سازی اضافی

در بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است که تمام مبلمانی که استفاده می کنید دارای فضای ذخیره سازی اضافی باشند. اگر قصد استفاده از جزیره آشپزخانه را دارید ، می توانید از قسمت های پایینی جزیره به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده کنید. شما می توانید یک چیدمان قفسه در آشپزخانه ایجاد کنید و آشپزخانه ای را که رویای آن را می بینید راحت تر تحقق بخشید.

نقش مهم هود

هود برای بازسازی آشپزخانه بسیار مهم است. طراحی کابینت آشپزخانه با توجه به هود و در عین حال انتخاب هود برای جذابیت کل آشپزخانه به شما یاری می نماید تا دکوراسیونی حرفه ای داشته باشید.

طرح های مینیمالیستی

مبلمان و وسایلی که در بازسازی آشپزخانه استفاده خواهید کرد بسیار مهم هستند. اگر نمی خواهید از اقلام زیاد استفاده کنید ، طرح های مینیمالیستی را انتخاب کنید. طرح های مینیمالیستی یک روش مناسب برای تزئین آشپزخانه های کوچک هستند. با این روش می توانید دامنه حرکتی وسیع تری در آشپزخانه خود بگذارید و آشپزخانه راحت تر و لذت بخشی تری داشته باشید.

جزایر آشپزخانه

جزایر آشپزخانه ویژگی های بسیاری در بازسازی آشپزخانه دارند. بعلاوه می توانید از جزیره به عنوان سینک استفاده کنید ، از ویژگی میز آشپزخانه استفاده کنید یا آن را به عنوان مرزی بین آشپزخانه و اتاق نشیمن در نظر بگیرید. علاوه بر این ، از آنجایی که قسمت های پایین تر جزایر آشپزخانه ، مکان های ذخیره سازی هستند ، برای بازسازی بسیار مناسب هستند.

مبلمان آشپزخانه

مهم ترین چیزی که در بازسازی آشپزخانه باید به آن توجه کنید مبلمان آشپزخانه است. انتخاب مبلمان مناسب نه تنها به شما در ایجاد یک آشپزخانه باشکوه یاری می نماید ، بلکه آشپزخانه ای جادار و راحت تری خواهید داشت. به جای انتخاب مبلمان بزرگ و شلوغ ، انتخاب مبلمانی که فضاهای بزرگ تری در آشپزخانه باقی می گذارد ، برای شما مزیت خواهد بود.

قفسه های مدرن

اگر کابینت آشپزخانه یا فضایی ندارید که به عنوان فضای ذخیره سازی در آشپزخانه استفاده کنید ، می توانید قفسه های آشپزخانه مدرن را در بازسازی آشپزخانه انتخاب کنید. با قفسه های آشپزخانه مدرن ، شما نه تنها از خالی شدن آشپزخانه خود جلوگیری می کنید ، بلکه ابزار و تجهیزات شما در آشپزخانه مرتب تر نگه داشته می شوند. تنها نکته مهم در اینجا انتخاب قفسه های آشپزخانه با طرح های سازگار با آشپزخانه شماست.

منبع: اتاق
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2179

به "ایده های شگفت انگیز برای بازسازی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های شگفت انگیز برای بازسازی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید