بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 معرفی شدند

به گزارش مجله بیزبینگ، بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 از سوی اسکای ترکس معرفی شدند

در گردهمایی بزرگی که در تاریخ 18 ژوئن 2019 مصادف با 28 خرداد 98 در نمایشگاه هوایی پاریس و با حضور مسئولین ایرلاین ها و مدیران برجسته ایرلاین های سراسر دنیا برگزار گردید، بهترین ایرلاین های دنیا انتخاب شدند که در این میان هواپیمایی قطر در سال 2019 برای پنجمین بار متوالی در صدر جدول بهترین ایرلاین های دنیا شناخته شد.

بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 معرفی شدند

این ایرلاین توانست بیشترین تعداد آرا را از سوی مشتریان و مسافران هوایی به دست بیاورد و جایزه دنیای هواپیمایی 2019 را از آن خود کند. هواپیمایی قطر علاوه بر این جایزه توانست جوایز بهترین کلاس تجاری دنیا، بهترین جایگاه های کلاس تجاری دنیای، و بهترین ایرلاین خاورمیانه را نیز کسب کند. همچنین هواپیمایی سنگاپور با بیشترین تعداد آرا توانست به جایزه بهترین خدمه کابین هواپیما، بهترین فرست کلاس دنیا، بهترین جایگاه فرست کلاس دنیا و بهترین ایرلاین خاورمیانه دست پیدا کند.

مدیر اجرایی هواپیمایی قطر، آقای اکبر الباکر گفت: خوشحالیم که توانستیم با کسب این 4 جایزه معتبر از سوی مشتریانمان بهترین شناخته شویم. انتخاب شدن به عنوان ایرلاین سال برای پنجمین بار متوالی دستاوردی برجسته است که ترکیب آن با 3 جایزه معتبر دیگر از سوی اسکای ترکس(Skytrax)، حاصل کوشش های خستگی ناپذیر تیم قطر ایرویز است. مایه افتخار است که نوآوری های همیشگی و استانداردهای خدمات هواپیمایی قطر معیارهای این صنعت را معین می نماید.

ادوارد پلیستد از اسکای ترکس گفت: برگزیده شدن به عنوان بهترین ایرلاین دنیا تصدیق بزرگی بر استانداردهای قطر ایرویز و نشانه کوشش بی وقفه اعضای این ایرلاین برای راضی نگه داشتن مشتریان است. دست یافتن به این افتخار برای پنجمین بار متوالی دستاوردی برجسته است، و ما برای این موفقیت منحصر به فرد به آن ها تبریک می گوییم. تمامی جوایزی که امروز نصیب ایرلاین ها شده است حاصل رای مشتریان است، و تمرکز نظرسنجی سالانه ما بر روی نظر و عقیده گردشگران و مسافران است تا بتوانند در خصوص آن دسته از ایرلاین هایی که بهترین هستند، انتخاب های شخصی خود را داشته باشند.

ما آنالیز های خود را طبق تعهدی که از سال 1999 به آن پایبند هستیم به صورت 100 درصد مستقل و بی طرفانه انجام می دهیم و جوایز را اهدا می کنیم. واضح است که در این میان عده ای از مشتریان و مسافران از آرای صادر شده رضایت نداشته باشند، اما کسانی که با نتایج آرا مخالف هستند باید بدانند که تمامی رتبه ها و جوایز از سوی مسافران انتخاب شده اند و بر طبق اکثریت آرا بوده است.

بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019

1. قطر ایرویز

2. هواپیمایی سنگاپور

3. آنا آل نیپون ایرویز

4. کاتای پسیفیک

5. هواپیمایی امارات

6. اوا ایر

7. هواپیمایی هاینان

8. هواپیمایی کانتاس

9. لوفت هانزا

10. تای ایرویز

برترین خدمه کابین هواپیما در سال 2019

1.هواپیمایی سنگاپور

2. گارودا ایندونزیا

3. آنا آل نیپون ایرویز

4. تای ایرویز

5. اوا ایر

6. کاتای پسیفیک

7. هاینان ایرلاینز

8. هواپیمایی ژاپن

9. قطر ایرویز

10. هواپیمایی چین

برترین ایرلاین های ارزان قیمت در سال 2019

1. ایرایشیا

2. ایزی جت

3. هواپیمایی نروژی

4. ساوت وست ایرلاینز

5. ایرایشیا ایکس

6. جت استار ایرویز

7. وست جت

8. ایندیگو

9. رایان ایر

10. یورو وینگز

تمیزترین ایرلاین های دنیا در سال 2019

1. اوا ایر

2. هواپیمایی ژاپن

3. آنا آل نیپون ایرویز

4. هواپیمایی سنگاپور

5. آسیانا ایرلاینز

6. هاینان ایرلاینز

7. سوئیس اینترنشنال ایرلاینز

8. کاتای پسیفیک

9. قطر ایرویز

10. لوفت هانزا

از میان برندگان قابل توجه دیگری که می توان در این میان به آن ها اشاره نمود هواپیمایی ایرترنست است که توانست به جایزه راحت ترین خط هوایی دنیا دست پیدا کند. همچنین هواپیمایی آنا آل نیپون جایزه بهترین خدمات هوایی، هواپیمایی نروژی جایزه خط هوایی طولانی جهت ارزان قیمت، استار الاینس جایزه بهترین اتحادیه هواپیمایی، هواپیمایی فیلیپین جایزه بهبود یافته ترین ایرلاین و بانکوک ایرویز جایزه بهترین خط هوایی منطقه ای را از آن خود کردند.

مختصری درباره جایزه دنیای ایرلاین ها

جایزه دنیای ایرلاین ها که سال جاری نوزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد، جایزه ای مستقل و بی طرف است که از سال 1999 به آنالیز رضایت مشتریان از ایرلاین ها در سراسر دنیا می پردازد. جوایز این سازمان اغلب از سوی رسانه های سراسر دنیا با عنوان اسکار صنعت حمل و نقل هوایی معرفی می شوند.

21.6 میلیون نفر مشتری از 100 ملیت مختلف در این نظرسنجی شرکت کردند و در نتایج آرا دخیل بودند. در این پیمایش اطلاعات کاربران و IP تمامی آن ها آنالیز می گردد تا کاربران تنها یکبار حق رای داشته باشند و کاربران مشکوک از نظرسنجی حذف شوند. بیش از 300 ایرلاین در نظرسنجی 2019/ 2018 شرکت داشتند. فرم های نظرسنجی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، ژاپنیو چینی تنظیم شده بودند.

این نظرسنجی از تاریخ سپتامبر 2018 تا ماه می 2019 ادامه داشت. در میان فرم های نظرسنجی نسبت به سال های قبل، فرم های چینی و اسپانیایی رشد بیشتری نسبت به سایر فرم ها به زبان های دیگر داشتند.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 288

به "بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2019 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید