برترین هتل های کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران

به گزارش مجله بیزبینگ، در سفر به کیش انتخاب محل اقامت مناسب می تواند در کیفیت سفرتان تاثیر چشمگیری بگذارد. در اینجا بر اساس امتیازات و نظراتی که کاربران خبرنگاران تریپ در سایت برای هتل کیش ثبت نموده اند، برترین هتل ها را معرفی نموده ایم. اگر می خواهید با برترین هتل های کیش به ترتیب آشنا شوید با ما همراه باشید.

برترین هتل های کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران

هتل ترنج کیش

بسیاری از ما عکس هایی از هتل های روی آب مالدیو و کارائیب را دیده ایم، شاید امکان سفر به این سواحل برایمان محیا نباشد، اما هتل ترنج کیش از سال 94 امکان تجربه ای مشابه را در جزیره کیش برایمان فراهم نموده است. هتل ترنج یکی از لوکس ترین هتل های کیش است و با معماری متفاوت و خدمات خیلی خوبش توانسته نظر مسافران جزیره کیش را به خودش جلب کند. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده، فاز اول سوئیت هایی روی آب است و مهمانان می توانند اقامت روی دریا را تجربه نمایند. اینکه بتوانید از آکواریوم های کف اتاقتان دریا را ببینید هیجان انگیز خواهد بود. فاز دوم این هتل، ساختمانی 4 طبقه و ساحلی است که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است.

هتل ترنج کیش تفریحاتی متنوعی را برای مهمانانش فراهم نموده است. با اقامت در این هتل می توانید از سالن بازی های ساحلی و زمین دوچرخه سواری هتل استفاده کنید. بعلاوه رستوران ها و کافه ها و لمکده سنتی هتل به برترین شکل از شما پذیرایی می نماید. اقامت در هتل ترنج کیش تجربه ای لوکس و منحصر به فرد است.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش بر اساس امتیازهای کاربران خبرنگاران تریپ، یکی از برترین هتل های کیش است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته، پس اگر به قصد خرید به کیش سفر می کنید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. هتل پارمیدا به خاطر نظافت و برخورد خوب پرسنلش بین مسافران محبوب است. بعلاوه استخر تمیز هتل و امکانات رفاهی ای مانند استخر و و سونا و جکوزی، سالن ماساژ و زمین تنیس این هتل را به یکی از انتخاب های اول مسافران تبدیل نموده.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش حدود 11 سال است که در جزیره فعالیت می نماید و طی این سال ها توانسته به یکی از محبوب ترین هتل ها بین مسافران تبدیل گردد. برای نام بردن از برترین هتل های کیش به ترتیب هتل پارمیس با اختلاف کمی در مقام سوم قرار گرفته. هتل پارمیس از آن هتل هایی است که کسانی که یک بار در این هتل اقامت دارند، برای سفرهای بعدی باز هم همین هتل را انتخاب می نمایند. این هتل مانند همه هتل های 5ستاره امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش فراهم نموده است، 4 رستوران، سالن ماساژ، استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و سالن بازی های کامپیوتری اجازه نمی دهند در این هتل احساس کسالت کنید. یکی از نکات مثبتی که خیلی از مسافرها به آن اشاره می نمایند این است که این هتل جزو معدود هتل های کیش است که در آن همزمان با رزرو اتاق ناهارتان را هم رزرو نموده اید.

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های 3 ستاره ای است که توانسته با خدمات خوبش مسافران را انقدر راضی نگه دارد که انتخاب چهارمشان در فهرست برترین هتل های کیش به ترتیب باشد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، خدمات، نظافت و غذاهای هتل را با هزینه ای که پرداخت نموده اند مقایسه نموده و از اقامتشان راضی بوده اند. نزدیک بودن به ساحل و دسترسی مناسب به شهر یکی دیگر از نکاتی است که این هتل را هتل محبوبی تبدیل نموده است.

آدرس: کیش، بلوار موج و دریا، رو به روی بازار ونوس

دیگر برترین هتل های کیش

هتل 3 ستاره شایلی کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش

رزرو هتل های جزیره کیش با برترین قیمت در سایت خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2200

به "برترین هتل های کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های کیش به انتخاب کاربران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید