تراشه سازان تایوانی از مقررات آمریکایی پیروی می نمایند

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت تایوان اظهار داشت شرکت های فراوری کننده نیمه رسانا به پیروی از قانون اهمیت زیادی می دهند. این امر نشان دهنده پیروی تایوان از قوانین نظارت برصادرات فناوری آمریکا است که صنعت تراشه سازی چین را هدف گرفته است.

تراشه سازان تایوانی از مقررات آمریکایی پیروی می نمایند

طبق قوانینی که دولت آمریکا اعلام نموده چین نمی تواند به بعضی تراشه هایی که در هر نقطه ای از دنیا با فناوری آمریکایی ساخته می گردد، دسترسی یابد. هدف چنین اقدامی نماید کردن پیشرفت های فناورانه و نظامی چین است.

تایوان بزرگترین فراوری کننده تراشه به شمار میرود و مقر فعالیت شرکت های TSMC (بزرگترین تراشه ساز دنیا) و بعلاوه تامین کنندگان مهم تجهیزات برای اپل است. وزارت اقتصاد تایوان در واکنش به وضع قوانین در آمریکا در بیانیه ای گفت شرکت های تایوانی پیرو قانون هستند.

در این بیانیه آمده است: صنعت نیمه رسانای تایوان از مدت ها قبل به مشتریان خود در سراسر دنیا سرویس رسانی می نماید و اهمیت زیادی به پیروی از قانون می دهد. درهمین راستا این کشور علاوه بر پیروی از مقررات و قوانین داخلی با نیازهای مشتریان بین المللی که به شرکت های تایوانی سفارش می دهند و بعلاوه هنجارهای مشتریان کشورهای مختلف همکاری می نماید.

طبق بخش دیگری از بیانیه مذکور، دولت با فراوری کنندگان تراشه ارتباط نزدیک خود را حفظ و از سرمایه گذاری جهت توسعه کارخانه و تامین تجهیزات برای توسعه فناوری در دنیا پشتیبانی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2174

به "تراشه سازان تایوانی از مقررات آمریکایی پیروی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه سازان تایوانی از مقررات آمریکایی پیروی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید