تقدیر همراه اول از انتها نامه های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه

به گزارش مجله بیزبینگ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که از سیزدهمین دوره روز پروژه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران حمایت نموده است، با اعطای جوایزی از انتها نامه های برتر تقدیر کرد.

تقدیر همراه اول از انتها نامه های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم تقدیر از انتها نامه های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه 17 آبان ماه 1400، با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در ساختمان مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه برگزار گردید.

روز پروژه رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر و با کیفیت تر انتها نامه ها است که شهریورماه سالجاری نیز سیزدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت آنلاین برگزار گردید.

این دوره که میزبان 61 پروژه ارسالی بود، نهایتا با انتخاب کارگروه تخصصی 40 پروژه را روانه داوری نهایی کرد؛ پس از ارزیابی چندباره انتها نامه های شرکت کننده 6 پژوهش به عنوان انتها نامه برتر معرفی و از آنها تقدیر شد.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم تقدیر و تجلیل از انتها نامه های برتر روز پروژه، در سخنانی درباره رویکرد این مرکز نسبت به دانشگاه ها، از زمینه های موجود برای همکاری در قالب هایی نظیر گرنت های دانشجویی و برنامه کارآموزی گفت و اظهار کرد: مرکز تحقیق و توسعه آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مشترک بین این مرکز و دانشگاه تهران، همکاری مشترک در قالب های متنوع تعریف نموده و از این فرآیند حمایت کند.

وی اضافه نمود: به این طریق هم بخشی از نیازهای مرکز تحقیق و توسعه برطرف و هم پژوهش ها و انتها نامه های دانشجویی تقویت می شوند؛ به عبارتی دیگر نیروی انسانی توانمند تربیت می شود.

مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: دانشکده ما در سال های اخیر کوشش زیادی را در زمینه کیفی سازی هر چه بیشتر انتها نامه های دانشجویی انجام داده و جشنواره روز پروژه نیز یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2206

به "تقدیر همراه اول از انتها نامه های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر همراه اول از انتها نامه های برتر سیزدهمین جشنواره روز پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید