کوشش رئیس جمهور ایتالیا برای خروج از بحران سیاسی

به گزارش مجله بیزبینگ، پس از استعفای نخست وزیر ایتالیا، رئیس جمهور این کشور رایزنی ها با رهبران سیاسی برای یافتن راهکاری با هدف خروج از بحران سیاسی را شروع نموده است.

کوشش رئیس جمهور ایتالیا برای خروج از بحران سیاسی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تورهای ارزان قیمت ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سرجیو ماتارلا رئیس جمهور ایتالیا باید تصمیم بگیرد که چه کسی می تواند این کشور را برای برگزاری انتخابات 2018 میلادی راهنمایی کند یا اینکه آیا دولت موقت باید تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام تشکیل گردد.

رئیس جمهور ایتالیا از پنجشنبه مذاکرات با رهبران سیاسی مختلف را شروع نموده است. این نشست ها طی روزهای آدینه و شنبه نیز ادامه خواهد یافت.

یک منبع نزدیک به رئیس جمهور ایتالیا گفته است که ماتارلا احتمالا تصمیم خود را تا روز دوشنبه اعلام خواهد نمود. بیشتر احزاب از جمله حزب دموکرات که بیشتر کرسی ها در مجلس را در اختیار دارد، از برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت نموده اند.

موسسه رتبه بندی مودیز نیز در تازه ترین گزارش خود چشم انداز رتبه اوراق قرضه ایتالیا را از باثبات به منفی کاهش داده است.ماتارلا از رنتسی خواسته است تا مسئولیت موقت دولت را بر عهده داشته باشد تا راهکاری برای خروج از بحران سیاسی این کشور پیدا گردد.

به احتمال زیاد ماتارلا از یکی از اعضای کابینه رنتسی یا یکی از سیاستمداران حزب دموکرات خواهد خواست تا دولت جدیدی را تشکیل دهد.ایتالیا یکی از بی ثبات ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود به طوری که در 17 سال گذشته 63 دولت داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 658

به "کوشش رئیس جمهور ایتالیا برای خروج از بحران سیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش رئیس جمهور ایتالیا برای خروج از بحران سیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید