جاذبه های اینترلاکن در سوئیس

به گزارش مجله بیزبینگ، اینترلاکن از قدیمیترین تفرجگاه‎ها در سوئیس به شمار می‌رود. توریست‌ها برای اولین در قرن 17 به این منطقه سفر کردند که با توسعه حمل و نقل و اضافه شدن خط راه‌آهن و قایق، اینترلاکن به بزرگترین مرکز جذب توریست برنیز اوبرلند (Bernese Oberland) تبدیل شد.

جاذبه های اینترلاکن در سوئیس

آنترسین (Unterseen)

خیابان مارکت گاسِی (Marktgasse) که از اداره پست اینترلاکن به سمت شمال غربی امتداد دارد، به اونترسن در پای کوه هاردر منتهی می‌شود. این دهکده یکی از چندین دهکده اینترلاکن می‌باشد. در این دهکده 1471 کلیسا و یک برج با معماری گوتیک وجود دارد. در این منطقه آلاچیق‌های چوبی زیبایی می‌بینید که انتظار دیدن آن‌ها را در دهکده‌های کوچک کوهستانی دارید، نه در تفرجگاه شلوغی مانند اینترلاکن! در باغ‌های سرسبز منطقه حیوانات اهلی که در چمنزار مشغول چرا هستند به چشم می‌آیند. رستوران کوچکی در «استادهاوس‌پلاتز» (Stadthausplatz) غذاهای بومی سوئیسی را برای شما سرو می‌کند.

دریاچه برینز (Lake Brienz)

در قسمت شرقی اینترلاکن دریاچه برینز که نشات گرفته از یکی از شاخه‌های باریک رودخانه «Aare» می‌باشد قرار دارد. دریاچه مابین کوه‌های برنزر گرت (Brienzer Grat) و فولهور (Faulhorn) قرار دارد و ارتفاع آن 7 متر بیشتر از دریاچه تون می‌باشد و مانند تون بهترین روش بازدید از دریاچه استفاده از یکی از پنج قایقی است که اینترلاکن را به روستاهای با ساحلی مملو از درخت متصل می‌کند. یکی از بهترین قایق‌ها لاچبرگ (Lötschberg) می‌باشد که در سال 1914 ساخته شده است. در قایق‌های دیگر غذاهای محلی سوئیسی سرو می‌شود. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

دریاچه تون (Lake Thun)

در قسمت غربی اینترلاکن دریاچه تون که دریاچه‌ای باریک، طولانی و احاطه شده با درختان است قرار دارد. بهترین راه بازدید از دریاچه استفاده از قایق‌های کروز یا استفاده از قایق‌های پدالی در تابستان می‌باشد. در غربی‌ترین قسمت دریاچه می‌توانید در روستای قرون وسطایی و قلعه ساحلی با چشم‌انداز زیبایی از دریاچه توقف کنید. این قلعه در سال 1191 بنا و در سال 1492 توسعه و امروزه تبدیل به موزه جنگ‌افزار، ارتش، فرش، مبلمان و صنایع دستی متعلق به زمان ما قبل تاریخ و رومی‌ها شده است. ساحل این دریاچه مملو از قلعه و کلیسا می‌باشد.

معبد و قلعه اینترلاکن (Interlaken Monastry and Castle)

تاریخچه معبد اینترلاکن که پیش‌تر متعلق به آگوستین بود به قرن 12 باز می‌گردد. در این منطقه می‌توانید برج ناقوس متعلق به قرن 14 را همراه با ایوان با معماری گوتیک و بقایای کلیسایی که به سال 1452 تعلق دارد در کنار هم ببینید. در این معبد طراحی متنوع پنجره‌های کلیسا قابل توجه است. پیش از آنکه در قرن 16 این املاک به دولت تعلق بگیرد، معبد محل اقامت مهمی برای زائرینی که برای زیارت محل زندگی Saint Beatus در غار بالاتر از دریاچه می‌آمدند محسوب می‌شد. این غار محل توقف زائرین در مسیر Saint James که در سوئیس به Jakobsweg معروف است و به Santiago de Compostela در اسپانیا می‌رسد، است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 578

به "جاذبه های اینترلاکن در سوئیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های اینترلاکن در سوئیس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های اینترلاکن در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید