خبرنگاران تردد موتورسواران تهرانی در روزهای بارانی ممنوع است

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران- خبرنگاران- جانشین پلیس راهور تهران عظیم گفت: تردد موتورسیکلت و دوچرخه سواران تهرانی در روزهای بارانی ممنوع است.

خبرنگاران تردد موتورسواران تهرانی در روزهای بارانی ممنوع است

به گزارش خبرنگاران از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه اضافه کرد: برابر ماده 169 آیین نامه هدایت و رانندگی تردد موتورسیکلت و دوچرخه هنگام بارش باران ممنوع است، اما بعضی از موتورسواران همچنان در معابر تردد می نمایند و پلیس راهور در این شرایط از راکبان موتور می خواهد که تردد خود را کاهش دهند و به هیچ عنوان در عظیمراه ها به دلیل وجود خطرات و لغزندگی تردد نداشته باشند.

جانشین پلیس راهور تهران عظیم با بیان اینکه بعد از لغزندگی شرایط خاص مانند آب گرفتگی معابر و ازدحام مسافر برای سوارشدن به وسایل نقلیه عمومی به وجود می آید گفت: بعضی شهروندان خودرو شخصی ندارند وبه همین دلیل احتیاج است که با ناوگان حمل ونقل عمومی جابجا شوند که احتیاج به این ناوگان بیشتر از پیش احساس می گردد و در این برهه زمانی حمل ونقل عمومی باید بیشتر فعال گردد.

موسوی پور گفت: در روزهای بارانی به دلیل لغزندگی ها معابر آمار تصادفات بیشتر که بسیاری از آنها موجب جرح و خسارات سنگین و گاهی جبران ناپذیر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1283

به "خبرنگاران تردد موتورسواران تهرانی در روزهای بارانی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد موتورسواران تهرانی در روزهای بارانی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید