خبرنگاران شرکت توزیع برق تبریز 190 میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، تبریز- خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در امسال 190 میلیارد تومان طرح توسط این شرکت بهره برداری شد که جزو چند شرکت اول توزیع برق کشور از لحاظ میزان اجرای طرح هستیم.

خبرنگاران شرکت توزیع برق تبریز 190 میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد

عادل کاظمی روز دوشنبه در جمع کارکنان روابط عمومی این شرکت با بیان اینکه با وجود محدودیت های اقتصادی، شرکت به موفقیت های خوبی طی امسال دست یافته است، گفت: اشتراک پذیری طی امسال با افزایش قابل توجهی، نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه 260 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم، یادآوری کرد: 190 میلیارد تومان از این پروژه ها انتها یافته است و امیدواریم تا انتها سال نیز بخشی از این پروژه ها انتها یابد.

کاظمی از رکورد 30 میلیاردی اجرا و اتمام پروژه توسط امور نوسازی شرکت اطلاع داد و اضافه کرد: شرکت توانیر، چهار شرکت توزیع در کشور از جمله تبریز را جهت هوشمندسازی مشترکان تجاری (از محل تبصره 19 قانون بودجه) انتخاب نموده است و تا کنون کنتور 5160 مشترک صنعتی با همکاری و کوشش همکاران هوشمندسازی شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 70 هزار مشترک تجاری در سال آینده به کنتور هوشمند مجهز می گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه تا کنون یکهزار و 100 کیلومتر کابل خودنگهدار توسط این شرکت اجرا شده و 450 کیلومتر در مرحله انجام کار است، گفت: سعی داریم سال آینده این رقم را تا یکهزار و 800 کیلومتر افزایش دهیم.

کاظمی در انتها با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری برق تبریز و ارتقای زیرساخت های آن، از همکاران دفتر روابط عمومی و رابطان روابط عمومی های امورهای تابعه شرکت به جهت کوشش برای نشان دادن دستاوردها و عملکرد شرکت و ایجاد ارتباط میان مردم و شرکت قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1559

به "خبرنگاران شرکت توزیع برق تبریز 190 میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت توزیع برق تبریز 190 میلیارد تومان طرح بهره برداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید