خبرنگاران 95 درصد از نقاط تایباد از خدمات اینترنتی برخوردارند

به گزارش مجله بیزبینگ، مشهد- خبرنگاران- رییس اداره مخابرات تایباد و باخرز گفت: در راستای ارائه خدمات متوازن، در حال حاضر 95 درصد از نقاط شهری و روستایی این شهرستان واقع در شرق خراسان رضوی از خدمات اینترنتی برخوردارند.

خبرنگاران 95 درصد از نقاط تایباد از خدمات اینترنتی برخوردارند

امیر دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: همچنین در حال حاضر 100 درصد نقاط شهری و روستایی این شهرستان از خدمات تلفن ثابت بهره مند است که شامل 37 هزار و 189 مشترک می گردد.

وی ادامه داد: این شهرستان هشت هزار مشترک فعال اینترنتی دارد و فقط در نقاطی محدود از سطح روستاهای شهرستان با مشکل آنتن دهی روبرو هستیم که با افزایش پهنای باند دیتای این منطقه ارائه خدمات اینترنتی مرتفع خواهد شد که امید می رود تا شهریور ماه سال جاری این مشکل در شهرستان رفع گردد.

رییس اداره مخابرات تایباد و باخرز به نگهداری و بهسازی خطوط شبکه مخابراتی تایباد اشاره نمود و گفت: برای نگهداری و بهسازی شبکه های مخابراتی این شهرستان سالانه افزون بر چهار میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

دهقانی اضافه نمود: در حال حاضر مخابرات این شهرستان از مشترکان خود افزون بر 10 میلیارد ریال مطالبات دارد.

وی اضافه نمود: از ابتدای سال جاری تا به امروز افزون بر 2 هزار متر از خطوط شبکه مخابراتی این شهرستان سرقت شده که بیش از 200 میلیون ریال به تجهیزات مخابراتی تایباد خسارت وارد نموده است.

شهرستان تایباد 37 هزار و 189 مشترک تلفن ثابت دارد و در حال حاضر 19 دفتر پیشخوان در 2 شهرستان تایباد و باخرز فعال است که به متقاضیان خدمات ارائه می نماید.

شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1186

به "خبرنگاران 95 درصد از نقاط تایباد از خدمات اینترنتی برخوردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 95 درصد از نقاط تایباد از خدمات اینترنتی برخوردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید