کار سختی مقابل رقبای پرمهره داریم، هدف پونا، کسب تجربه است

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی تیم بدمینتون آکادمی پونا گفت: میانگین سنی تیم زیر 20 سال است و با هدف کسب تجربه در لیگ برتر بدمینتون بانوان شرکت کردیم.

کار سختی مقابل رقبای پرمهره داریم، هدف پونا، کسب تجربه است

ماهرخ خلیقی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص دور مقدماتی لیگ برتر بدمینتون بانوان عنوان نمود: لیگ برتر بدمینتون بانوان در دو گروه الف و ب برگزار شد. مشهد و کرج در دور برگشت میزبان رقابت های گروه الف و ب بودند که تیم آکادمی پونا در گروه ب قرار داشت.

وی ادامه داد: علم و ورزش گیلان، کننده البرز و آکادمی پونا در گروه ب با یکدیگر به رقابت پرداختند. مقابل تیم علم و ورزش گیلان 3 بر 2 و مقابل کننده البرز 4 بر 1 پیروز شدیم و با توجه به یک برد و یک باخت دور رفت، در مجموع با سه برد و یک باخت سرگروه شدیم و به دور بعد صعود کردیم.

سرمربی تیم آکادمی پونا بیان نمود: از گروه الف تیم های ذوب روی صبای زنجان و شهرداری شاهرود و از گروه ب آکادمی پونا و علم و ورزش گیلان به مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون بانوان صعود کردند. این مرحله نیز آذر ماه سال جاری به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

خلیقی اظهار کرد: میانگین سنی تیم، زیر 20 سال است و تیم بسیار جوانی داریم. از ابتدا هدف ما از شرکت در این رقابت ها کسب تجربه برای بازیکنان جوان بود. سال جاری دو بازیکن جوان نیز از تهران گرفتیم که به تیم کمک کردند و از عملکرد آنان راضی بودیم. با توجه به شرایط مالی تیم فکر نمی کنم بتوانیم برای مرحله بعد، بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم و سعی می کنیم با توانی که داریم کار را پیش ببریم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ذوب روی صبای زنجان بسیار قوی است، ثمین عابدخجسته و ثریا آقایی را که دو بازیکن اول و دوم ایران هستند، در اختیار دارد؛ ضمن اینکه سایر بازیکنان این تیم نیز بسیار خوب هستند. تیم شهرداری شاهرود نیز سال جاری چند بازیکن خوب جذب کرده است. رقابت سختی بین چهار تیم است و نمی توان حدس زد که نتیجه چه می شود.

سرمربی تیم آکادمی پونا در خصوص بازیکنان ملی پوش تیمش گفت: رومینا تاجیک و نرگس افشاری، دو بازیکن ملی پوش جوان تیم آکادمی پونا هستند که یک ماه در اردوی مالزی بودند و به تازگی برگشتند. گرچه مقداری خسته بودند اما باز هم نسبتاً خوب کار کردند. فاطمه احمدزاده، دیگر بازیکن تیم نیز تنها بازیکن خراسانی است که در رقابت های بین المللی دهه فجر بازی کرده است. سیده مبینا نبی نژاد، مهتاب پاداری و فائقه بقایری نیز سایر بازیکنان تیم هستند که عملکرد خوبی دارند. سن این بازیکنان پایین است و هدف ما این است که بتوانیم در چند سال آینده با تجربه ای که در این مسابقات کسب می کنند، بازیکنان بیشتری را به تیم ملی برسانیم.

خلیقی عنوان نمود: اسپانسر آکادمی پونا، علی اصغر امینیان است که همه جانبه از تیم حمایت می کند. هیچ اسپانسر دیگری نداریم و همه مخارج با ایشان است، حتی برای تمرین نیز از سالن هیئت بدمینتون استان استفاده نمی کنیم. سالن تمرین جداست و بازیکنان همه به صورت جداگانه تمرین می کنند ولی همین بازیکنان در مسابقات رنکینگ بزرگسالان نیز انتخاب شدند و به عنوان کنندگان استان خراسان رضوی از طرف هیئت بدمینتون استان به مسابقات اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 430

به "کار سختی مقابل رقبای پرمهره داریم، هدف پونا، کسب تجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سختی مقابل رقبای پرمهره داریم، هدف پونا، کسب تجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید