در خانه بمانید و مجازی هدیه دهید

به گزارش مجله بیزبینگ، سال جاری، نوروز را نمی توانم کنارتان باشم، اما به یادتان هستم؛ عیدی سال جاری من به شما کارت هدیه مجازی بانک ملی ایران است.

در خانه بمانید و مجازی هدیه دهید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، نوروز سال جاری هم همانند سال گذشته، خبری از دید و بازدیدهای عید نیست و یقینا بسیاری از ما برای حفظ سلامتی و آرامش عزیزانمان سعی می کنیم دیدارهای حضوری خود را محدود کنیم.

هرچند دادن عیدی و اسکناس در این ایام مرسوم است اما حالا به خاطر شرایط کرونا امکان دید و بازدیدهای نوروزی وجود ندارد. ابتکار عمل در این شرایط غافلگیر کردن عزیزانمان از راه دور خواهد بود تا هم سلامتی آنها به خطر نیوفتد و هم اینکه یادآوری باشد که به یادشان هستیم.

کارت هدیه مجازی بانک ملی ایران خدمتی است که با حذف حضور فیزیکی مشتری در شعبه، این امکان را فراهم نموده تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، عزیزانتان را در ایام نوروز خرسند کنید.

با این ابزار، علاوه بر جلوگیری از نقل و انتقال پول نقد، سرعت خرید نیز افزایش یافته و مسائل ناشی از تبادل اسکناس هم وجود ندارد.

کارت هدیه مجازی در نشان بانک اپلیکیشن ایوا، نشان بانک اپلیکیشن بله و سامانه بام به سادگی قابل دریافت است.

در این روش، کاربر می تواند با مراجعه به گزینه کارت هدیه در این سامانه ها، مبلغ کارت هدیه خود را انتخاب کند، طرح روی کارت را متناسب با مناسبت آن تغییر دهد، متن مورد پسند خود را روی کارت بنویسد و در نهایت با پرداخت وجه کارت، مراحل درخواست را به خاتمه ببرد.

در آخر نیز اطلاعات کارت شامل شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز دوم و cvv2 به وسیله پیامک برای خریدار ارسال می گردد و در همه درگاه های اینترنتی و موبایلی قابل استفاده است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1607

به "در خانه بمانید و مجازی هدیه دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه بمانید و مجازی هدیه دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید