دستگیری اراذل فراری تهران در جزیره کیش

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذل و اوباش متواری در جزیره کیش اطلاع داد.

دستگیری اراذل فراری تهران در جزیره کیش

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی مرکز در تبادل نظر با فارس از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری اطلاع داد که پس از ارتکاب چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.

سرهنگ راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران به وسیله یکی از اراذل و اوباش سطح دار مرکز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی تعیین شد فرد شرور که از اراذل و اوباش سطح دار مرکز و دارای سوابق متعددی همانند شرارت، فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و... است پس از یک نزاع خونین با چند نفر از اراذل و اوباش در یک رستوران در حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

وی توضیح داد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی مرکز با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی صبح روز سیزدهم تیرماه این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی مرکز با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد اظهار داشت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1787

به "دستگیری اراذل فراری تهران در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری اراذل فراری تهران در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید