دندانپزشکی یا انستیتو زیبایی؟، بلیچینگ در صدر اقدامات زیبایی

به گزارش مجله بیزبینگ، متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و استاد یار دانشگاه گفت: متاسفانه در حال حاضر صرفا زیبایی دندان ها نسبت به درمان و سلامت دهان و لثه ها اولویت پیدا نموده است.

دندانپزشکی یا انستیتو زیبایی؟، بلیچینگ در صدر اقدامات زیبایی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دکتر احسان صادقی، متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و استاد یار دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت: مسئله مهم در دندانپزشکی سلامت دهان، دندان ها و لثه ها ست، اما متاسفانه امروز افراد جامعه بیشتر از اینکه به سالم بودن دندان ها توجه نمایند، به زیبایی ظاهری آن توجه می نمایند.

او ادامه داد: در دندانپزشکی زیبایی، دکتر مورد نظر حتما باید متخصص باشد و علم و تجربه کافی در این زمینه را کسب نموده باشد، در غیر این صورت بیمار را مخاطرات جبران ناپذیری تهدید می نماید.

متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی گفت: بیماران قبل از اینکه برای اقدامات زیبایی روی دندان های خود به دندانپزشک مراجعه نمایند، حتما از تخصص و علم کافی پزشک مربوطه اطمینان حاصل نمایند و فقط صرف قیمت پایین خود را در معرض خطر قرار ندهند.

صادقی در پاسخ به اینکه در حال حاضر چه اقداماتی بیشتر روی دندان انجام می گردد، اضافه نمود: در حال حاضر بیشترین موردی که بیماران را به دندانپزشکی می کشاند، اقدامات زیبایی است و بلیچینگ که سفید کردن دندان بیمار با مواد مخصوص است، در صدر این جدول واقع شده است.

او با بیان اینکه هر اقدام زیبایی در دندانپزشکی توسط افراد غیر متخصص انجام گردد می تواند در بلند مدت به بیمار آسیب بزند، توضیح داد: در میان اعمال زیبایی دندان وَنیر سرامیکی عمر و دوام بیشتری نسبت به بقیه دارد.

متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و استاد یار دانشگاه در رابطه با مواد اولیه دندانپزشکی گفت: صد در صد مواد اولیه مورد استفاده در دندانپزشکی وارداتی است، اما در حوزه ابزار دندانپزشکی فراوری داخل داریم.

/م. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 476

به "دندانپزشکی یا انستیتو زیبایی؟، بلیچینگ در صدر اقدامات زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دندانپزشکی یا انستیتو زیبایی؟، بلیچینگ در صدر اقدامات زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید