راهنمای سفر به پاریس ، ماه عسلی رویایی در شهر عاشقانه ها (تور فرانسه ارزان)

به گزارش مجله بیزبینگ، تا به حال در خصوص پاریس و جاذبه های گردشگری پاریس چیزی شنیده اید؟ پاریس بیشتر به شهر عشاق در میان مردم معروفیت دارد. شاید جاذبه ها و مکان های دیدنی و یا حتی هوای عاشقانه ای که از قدم زدن در خیابان های زیبای آن، برای گردشگرانی که تجربه بودن در پاریس را داشته اند، این شهر را شهر رویایی در تصورات ترسیم نموده است. پاریس با تمام زیبایی هایش مشخصه منحصربه فرد دیگری هم دارد و آن چیزی نیست جز بستر رود سن که درست میانه شهر را هدف گذر خود قرار داده است. عبور سن، زیبایی شهر را در قاب چشمان گردشگران این شهر، دوچندان نموده است. اگر با کسانی که تجربه سفر به پاریس افسانه ای در فرانسه را داشته اند، هم صحبت شوید، قطعاً در بازگویی خاطراتشان از بوتیک های معروف جهانی و یا حتی لذت بودن در کلوب های جاز، یاد خواهندکرد. اگر دوستانتان بیشتر اهل خلوت باشند و به اصطلاح آن ها را رمانتیک یا احساسی مورد خطاب قرار می دهید، صحبت از کافه های دنج در خیابان های پاریس و تلألو نورهای درخشان خیابان های شهر که زیبایی بی نظیری دارند، محور اصلی خاطرات آن ها از سفرشان به پاریس خواهدبود. البته شاید به اغذیه فروشی های حواشی خیابان ها اشاره ای نکنند ولی جالب است بدانید که این ها هم خودشان لذت قدم زدن در خیابان و صرف یک غذای خوش طعم را حتماً برایتان در طول سفر به یادگار خواهدگذاشت. خلاصه دوستان در پاریس، جاذبه های دیدنی آن، طعم یک سفر شیرین را برایتان به ارمغان خواهدآورد، حتی تا جایی که شاید به شما پیشنهادی از طرف دوستانتان که خود اهل سفرند، داده گردد که برای ماه عسل خود اگر قصد رفتن به خارج از کشور را دارید، سفر به پاریس، انتخاب بسیار خوبی است. پیشنهاد ما این است که به نظر دوستان گردشگرانتان، اهمیت بدهید و بیشتر به این موضوع فکر کنید، چون ما هم از این نظر به خاطر مکان های گردشگری بی شمار پاریس استقبال می کنیم. در ادامه بیشتر در خصوص این شهر و اطلاعاتی که باید قبل از عزم سفر داشته باشید، خواهیم گفت، حتی اگر قصد سفر به پاریس هم ندارید، دانستن اطلاعات مفید راجع به مقاصد گردشگری و دیدنی های پاریس ضرری ندارد، پس پیش به سوی اطلاعات بیشتر.

راهنمای سفر به پاریس ، ماه عسلی رویایی در شهر عاشقانه ها (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

آنچه باید قبل از سفر به پاریس بدانیم

دوستان عزیز در پاریس، زبانی که مردم البته مردم خود این شهر با هم صحبت می نمایند، فرانسوی است. اگر با تور گردشگری همراه هستید که شاید کمتر مشکل برقراری ارتباط در گذر در شهر داشته باشید. اما خب بد نیست، یک راهنمای سفر هم به زبان فرانسوی داشته باشید، بالاخره کار از محکم کاری عیب نمی نماید. نکته بعدی که باید حتماً درنظر داشته باشید، این است که گذرنامه را نباید فراموش کنید، البته با یک شرط خاص و آن هم مربوط به این است که حتماً باید گذرنامه تان از تاریخی که از کشور خارج می شوید باید تا سه ماه بعد از آن تاریخ، سه ماه اعتبار داشته باشد. بعد زمانی سفر: این هم یک سوال است که از همان ابتدای تصمیم به سفر شاید ذهنتان را درگیر کند. شما دقیقاً اگر از تهران راهی پاریس باشید، باید 5 ساعت و 27 دقیقه، طول زمان رسیدن به مقصد را تحمل کنید. حالا به غیر از معطلی هایی که شاید برایتان پیش بیاید. بحث شیرین پول البته اگر موجودیتان زیاد باشد. یورو در پاریس، پول رایج است و با آن می توانید در شهر ملزومات خودتان را تهیه کنید. وسایل حمل و نقل از نوع عمومی در پاریس: در این شهر، مترو و اتوبوس و صدالبته تاکسی از وسایل گردش در شهر هستند. گردشگران عزیز، توجه داشته باشید، شرایط جوی یکی از مسائلی مهمی است که در سفر و لذت بودن در مقصد، نقش اساسی دارد. در پاریس اگر در ماه های می، ژوئن، آگوست، ستامبر و اکتبر، اقامت داشته باشید، بدانید که برترین زمان را به جهت مناسبترین شرایط آب وهوایی انتخاب نموده اید. ولی به هرحال اگر هزینه ها و البته کم کردن آن برایتان اولویت دارد، بی شک نوامبر و فوریه مناسب ترین زمان برای سفر شما به پاریس است.

جاذبه های گردشگری پاریس که حتماً از آن ها لذت خواهیدبرد

در پاریس، حسابی برنامه های متعدد برای گردشگران وجود دارد که لحظات را به خوشی سپری خواهندکرد، در ذیل به ترتیب از آن ها نام خواهیم برد. تماشای های پاریس، زیباترین قاب برای ثبت خاطرات خوش شما. اگر اهل عکاسی هستید و دوربین شما یار جدانشدنی تان در طول سفر است، در پاریس این فرصت برایتان خیلی زیاد پیش خواهدآمد که، دست به دوربین شوید. یکی از برترین تصاویری که می توانید به یادگار برای خودتان ثبت کنید، بک گراند برج ایفل در عکس های شماست. در روز شاید حضور جمعیت، نگذارد شکوه شهر را خیلی خوب نظاره گر باشید، پس شب دوباره به شهر برگردید تا امکان خوب تماشا زیبایی های شهر، بهتر نصیب تان گردد. دوستان عزیز اگر اهل تاریخ هستید، حتماً سرگذشت ناپلئون گوشه ای از خاطرات تاریخی شما را پوشش داده است، پس آگاه باشید طاق مجلل پیروزی در پاریس را ناپلئون در این شهر، بنا نهاده است، و علت بنای آن چیزی نبوده جز گرامی داشت دلاوری نظامی خود. به هرحال این اثر تاریخی و هنری فرصت خوبی است برای حضور و ثبت برترین عکس ها در طول سفرتان از تماشای های پاریس. یک پیشنهاد ویژه برای شما که پاریس را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نموده اید، گذر در شهر آن هم به صورت قایقرانی در رود سن است. Bateaux Mouches همان قایق هایی است که باید سوار شوید.از روی آب نظاره گر پاریس بودن، جذابیت خاص خود را دارد، از زیباترین تصویرهایی که پیش چشمانتان، قدعلم نموده اند، عکاسی کنید. منظره ها زیبا ر ا هدف ثبت برترین تصاویر خود قراردهید. یکی دیگر از منظره های که حتماً برایتان اوقاتی خوش را رغم خواهدزد، قدم زدن و حضور در خیابان شانزه لیزه است. خیابانی که میان همه گردشگران، به یک نسبت زیبایی خود را تقسیم نموده است و گویی همه را برای حضور در خود، دعوت می نماید. البته اگر از کلیسای سکره کر هم یاد نکنیم، کمی در توصیف شهر، کوتاهی نموده ایم. این مکان، برای بازدید و عکاسی، به خصوص برای شمایی که مشتاقانه در پی سوژه های ناب برای عکاسی هستید، فرصتی مغتنمی است.

بحث شیرین خرید در سفر به پاریس

گردشگران عزیز اگر با تور راهی پاریس هستید حتماً برایتان شرح خواهند داد که در کجاهای شهر می توانید خریدهای خود را انجام بدهید ولی خب بد نیست خودتان هم یک پیش زمینه ای از خیابان های شهر داشته باشید. مثلاً آگاه باشید که اگر به سمت خیابان Montaigne، خیابان فبورگ- سن- انوره (Rue de Faubourg-St-Honore) رفتید و نهایتاً زمانی که وارد میدان Victoires شدید، این جا دقیقاً جایی است که می توانید از فروشگا ه های معروف پاریس تماشا و البته خرید کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که هیچ چیز به میزان لذت تماشا و خریدن جواهر برایتان قابل توجه نیست، وقتتان را تلف نکنید و به میدان Vendome در شهر بروید. اما اگر فارغ از همه این ها، تنها اهل دنبال کردن مد روز هستید و دوست دارید جاذبه های گردشگری پاریس را حتما ببینید، به منطقه St-Germain-des-Prés بروید، تماشا بوتیک های شاخص و له ال (Les Halles) حتماً برایتان جالب خواهدبود. اما آخرین موردی که در خصوص مکان های مخصوص خرید می توانیم به شما معرفی کنیم، گالری لافایت و فروشگاه Printemps است. برای بازدید از مکان های مذکور باید به سمت خانه اپرا بروید. حتماً این فروشگاه ها در حوالی خانه اپرا، توجهتان را جلب خواهندکرد. دوستان عزیز یکسری لغات کاربردی هستند که اگر آن ها را بدانید، در مواقعی که قصد خرید دارید، به کمکتان می آید، مثلاً جاهایی که soldes می بینید به معنای حراج است. ژانویه و آگوست، ماه هایی هستند که بیشتر از این منطقه ها که حراج گذاشته اند، روبرو خواهید شد. یک اصطلاح دیگر هم که همان چانه زدن خودمان هست را خوب است بدانید که می گردد coin des affaires یعنی منطقه چانه زدن. یکی دیگر هم که خوب است این است؛ tout doitdisparaitre به این معنا که همه چیز باید برود.

بازدید از آثار هنری و تاریخی در پاریس

دوستان عزیز، شما چه اهل تاریخ و هنر باشید، چه نباشید در پاریس هرگز سعی نکنید از تماشا موزه ها، کناره گیری کنید. ما به شما شاخص ترین موزه ها را معرفی خواهیم کرد، قطعاً بعد از بازدید از این آثار تاریخی و هنری، از تایمی که برای این بازدید از جاذبه های گردشگری پاریس گذاشته اید، پشیمان نخواهیدشد. اما موزه های تماشای در پاریس؛ حتماً نام موزه لوور را زیاد شنیده اید. لووری که در گذر زمان از یک قلعه تبدیل به موزه ای بزرگ و تماشای های پاریس شده است. یکی از تماشای ترین مکان هایی است که گردشگران بسیاری را به تأمل وا می دارد. موزه های اورسی و مرکز غریب Pompidou ، مأمنی برای هنر مدرن هستند، البته اورسی را می توان به علت دارا بودن مجموعه بی نظیری از امپرسیونیست و مبلمان هنر و بعلاوه اختصاص فضایی که به یک رستوران مجلل به نام Epoque، موزه ای شاخص در هنر مدرن، بیان کرد. وقتی خواستید برای بازدید از موزه ها و تماشای های پاریس وقت بگذارید، در برنامه ریزی خود، موزه پیکاسو و موزه رودین را هم از قلم نیندازید. راستی دوستان برای این که بتوانید از موزه ها تماشا کنید، می دانید که باید بلیط تهیه کنید، اما از کجا ؟ خب در پاریس برای تهیه بلیط موزه چندجا را به شما معرفی می کنیم؛ دفاتر توریستی، خود همان موزه ها و البته ایستگاه های مترویی که اهمیت بیشتری دارند، توزیع نماینده بلیط هستند. شما می توانید برای بازدید از 70 موزه و مکان هایی که آثار هنری را در خود جای داده اند، بلیط تهیه کنید. که البته شاخص ترین آن ها را برایتان بیان کردیم. حالا بسته به زمان سفرتان، برنامه ریزی برای بازدید از این تماشای های پاریس داشته باشید.

سخن آخر

لذت سفر به پاریس، شهر عاشقانه ها و قدم زدن در خیابان های رویایی در کنار گذراندن اوقاتی خوش در پارکها و باغهای شهر را برای یک سفر به یادماندنی با همسفر خود در شروع زندگی مشترک، تجربه کنید. بازدید از موزه های هنری و تاریخی در کنار سیاحت در مراکز خرید و خلوت در کافه ها و جاذبه های گردشگری پاریس حتماً طعم عسل سفر را برایتان دوچندان خواهدکرد. سفرتان بی خطر، لحظاتتان پر از عاشقانه های شاد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2211

به "راهنمای سفر به پاریس ، ماه عسلی رویایی در شهر عاشقانه ها (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به پاریس ، ماه عسلی رویایی در شهر عاشقانه ها (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید