رنگرز: کادر فنی تیم ملی فرنگی هنوز در خصوص حضور در ایتالیا به جمع بندی نرسیده است

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: کادر فنی تیم ملی هنوز در خصوص اعزام تیم به مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به جمع بندی نرسیده است.

رنگرز: کادر فنی تیم ملی فرنگی هنوز در خصوص حضور در ایتالیا به جمع بندی نرسیده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اعلام نام 4 فرنگی کار برای حضور در مسابقات رنکینگ اتحادیه دنیای در ایتالیا گفت: نام 4 فرنگی کار را برای انجام امور اداری مربوط به اعزام اعلام کردیم اما هنوز اعزام نهایی نشده است. یک بحث فنی در این خصوص وجود دارد و اینکه آیا این مسابقات به بخش فنی تیم یاری می نماید یا نه.

وی ادامه داد: کارهای اداری لازم برای اعزام انجام می گردد اما تصمیم گیری در خصوص حضور تیم در ایتالیا با کادرفنی تیم ملی است و آنها تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

رنگرز در خصوص حضور تیم های خارجی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های دنیا توضیح داد: 6 تیم خارجی اعلام آمادگی کردند و باید دید در نهایت چه تیم هایی به ایران می آیند. احتمال اینکه در رشته آزاد تیم های خارجی بیشتری داشته باشیم، زیاد است.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای طی روزهای 25 تا 28 دی ماه در رم برگزار می گردد. در رشته آزاد بهنام احسان پور در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در رشته آزاد قرار است به این رقابت ها اعزام شوند.

در رشته فرنگی نیز علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در 82 کیلوگرم و امیرقاسمی منجزی در 130 کیلوگرم معرفی شده اند که هنوز در خصوص اعزام قطعی تیم به این رقابت ها تصمیم گیری نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 516

به "رنگرز: کادر فنی تیم ملی فرنگی هنوز در خصوص حضور در ایتالیا به جمع بندی نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: کادر فنی تیم ملی فرنگی هنوز در خصوص حضور در ایتالیا به جمع بندی نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید