روسیه: تحریم های غرب علیه سوریه مصداق ورشکستگی اخلاقی است

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، آندری کلین سفیر روسیه در لندن، از کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا، بابت تحریم هایی که علیه سوریه اعمال نموده اند؛ به شدت انتقاد کرد.

روسیه: تحریم های غرب علیه سوریه مصداق ورشکستگی اخلاقی است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی این تحریم ها را نوعی ورشکستگی اخلاقی و غیرقابل پذیرش مطرح نمود.

کلین در این باره اضافه نمود: توسعه سوریه نه تنها تحت الشعاع مسائلی چون جنگ و کووید 19 قرار گرفته؛ بلکه متاثر از تحریم های یک جانبه و نامشروعی است که انگلیس، آمریکا و متحدانشان بر این کشور تحمیل می نمایند. این محدودیت ها نه تنها مانع احیای مالی است بلکه اجازه تأمین نیازهای دارویی و پزشکی را نیز نمی دهد. این یک فساد اخلاقی است.

این دیپلمات روس اضافه نمود: مردم سوریه نیازمند یاری های بشردوستانه هستند حال آنکه سیاست کشورهای غربی ازجمله انگلیس این است که مناطقی که تحت کنترل معارضین است شناسایی و فقط به آنها یاری نمایند حال آنکه بقیه کشور تحت تحریم است.

وی اضافه نمود: به جای حمایت مقطعی از کشورهای همجوار سوریه که میزبان پناهجویان هستند؛ باید این یاری به آنهایی تعلق بگیرد که می خواهند به کشورشان بازگردند.

اظهارات سفیر روسیه در لندن در حالی ایراد شد که انگلیس روز گذشته به بهانه دهمین سالگرد شروع بحران سوریه، حقوق بشر را دستاویزی برای اعمال تحریم علیه شماری از مقامات سوری ازجمله فیصل المقداد وزیر خارجه این کشور قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1563

به "روسیه: تحریم های غرب علیه سوریه مصداق ورشکستگی اخلاقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: تحریم های غرب علیه سوریه مصداق ورشکستگی اخلاقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید