رونمایی از نمایشگر پوشیدنی در نمایشگاه ایفا

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت چینی TCL در نمایشگاه IFA2019امسال نمونه اولیه چنددستگاه مختلف را رونمایی کرد تا جهت محصولات آینده خود را در بازار روشن کند.

رونمایی از نمایشگر پوشیدنی در نمایشگاه ایفا

یکی از این محصولات طرح اولیه نمایشگر پوشیدنی است که بسیار شبیه یک هدست سینمایی شخصی به نظر می رسد. این گجت در حقیقت یک عینک هوشمند با نمایشگرOLED است که جلوی چشمان کاربر قرار می گیرد و او را فریب می دهد تا تصور کند در سینما نشسته است.

TCL برخلاف سونی، آوگانت و رویول محصول خود را بسیار کوچک و به اندازه یک عینک درآورده که روی آن یک فیلتر پولاریزه نیز وجود دارد. صوت مربوط به محتوای نمایشی در این عینک نیز از طریق بلندگوهایی پخش می گردد که روی هر بازو قرار می گیرند و هدست از طریق یو اس بی سی به یک موبایل TCLهمخوان با این موارد متصل می گردد.

این شرکت ادعا می نماید این گجت فقط برای استفاده خانگی نیست و فرد می تواند هنگام حرکت یا حتی زمانی که در قطار نشسته نیز از آن استفاده کند.

دو نمایشگری که جلوی چشمان کاربر قرار می گیرند، به اندازه ای مات هستند که فرد بتواند به راحتی یک فیلم را تماشا کند اما اطراف آن همه چیز نیمه شفاف است. بنابراین اگر فرد در یک قطار نشسته باشد و فردی به او نزدیک گردد، از موقعیت خود کاملا مطلع خواهد بود.

از سوی دیگر شرکت TCL از یک موبایل تاشو نیز رونمایی کرد که احتمالا در 2020 میلادی عرضه گردد. این طرح اولیه به دستگاهی با نمایشگر 7.2 اینچی تاشو تعلق دارد. البته خارج موبایل هیچ نمایشگر دیگری نیست و در عوض هنگام باز شدن دستگاه کاربر با نمایشگرAMOLED با وضوح 2048 در 1536 پیکسل روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 277

به "رونمایی از نمایشگر پوشیدنی در نمایشگاه ایفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نمایشگر پوشیدنی در نمایشگاه ایفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید