سیمان در بازار پیدا نمی گردد ، روایت یک نماینده از افزایش ساعتی قیمت ها

به گزارش مجله بیزبینگ، نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به گرانی های افسارگسیخته اخیر در کشور گفت: وزارت صمت و دولت در مقابل افزایش قیمت ها انفعالی رفتار می نمایند.

سیمان در بازار پیدا نمی گردد ، روایت یک نماینده از افزایش ساعتی قیمت ها

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر من به رئیس جمهور و سرپرست وزارت صمت است.

وی اضافه نمود: آقای رئیس جمهور، چرا هنوز برای وزارتخانه عظیم و مهم صنعت، معدن و تجارت وزیر مشخص نمی کنید؟ وزارت صمت و دولت کاملا در مسائل و مسائل مالی اخیر حالت انفعالی به خود گرفته و هیچ نظارت و کنترلی توسط دولت و وزارتخانه در بازار صورت نمی گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تاکید نمود: قیمت تمام اقلام مورد احتیاج مردم در ماه های اخیر چند برابر شده است، افزایش قیمت ها ساعتی شده است.

بدری با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی تاکید نمود: قیمت میلگرد از 5 هزار تومان به 12 هزار تومان رسیده است و سیمان در بازار پیدا نمی گردد. ما چطور می خواهیم قیمت مسکن را کنترل کنیم در صورتی که قیمت مصالح ساختمانی چند برابر شده است؟

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ از حالت انفعالی بیرون بیایید، مردم محتاج نان شب هستند، با این شرایط چطور می خواهیم افزایش جمعیت را داشته باشیم؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1153

به "سیمان در بازار پیدا نمی گردد ، روایت یک نماینده از افزایش ساعتی قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمان در بازار پیدا نمی گردد ، روایت یک نماینده از افزایش ساعتی قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید