(عکس) خواهران منصوریان محروم شدند

به گزارش مجله بیزبینگ، فدراسیون ووشو، شهربانو و سهیلا منصوریان را به ترتیب 20 و 8 ماه از حضور در میادین محروم کرد.

(عکس) خواهران منصوریان محروم شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بعضی موارد مطرح شده در مورد صدور احکام انضباطی خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان، بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به توضیح زیر است:

مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین تلاش در جهت رسیدن به ارزش ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخورد های ناشایست می باشد، در تاریخ 1399/05/15 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار گردید. این جلسه در مورد رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین آنالیز گزارش های مستند فدراسیون نسبت به تخلفات اجرا شده از سوی خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت های فدراسیون ووشو ایران به وسیله صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضدمنافع ملی و رفتار های خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن ها تشکیل گشت.

اعضای کمیته انضباطی با آنالیز دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای ایشان، تخلفات نامبردگان را منطبق با بند های 1، 3 و 5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی محرز دانسته و لذا به استناد بند 4 ماده 8 آئین نامه مذکور، خانم شهربانو منصوریان را به مدت 20 ماه و خانم سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت 8 ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم نمودند.

این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده 9 آئین نامه مذبور ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ 1399/05/22 قابل تجدید نظرخواهی و آنالیز مجدد می باشد.

همچنین بعضی از اتهامات مطروحه در گزارش های واصله به فدراسیون علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارا می باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1192

به "(عکس) خواهران منصوریان محروم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) خواهران منصوریان محروم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید